Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli Så ska det göras. Välförvaltade matcher, bäst anfalls fotboll, excellent försvar och passningsspelet... Världsklass!
slejnard Postat 14 juli Postat 14 juli Det där var en pärs i spänning. Välförtjänt även om jag höll lite på England.
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli Jag är fortfarande tagen av millimeter passningen från Dödskuken! Vilken djävla passning...
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli 2 minuter sedan sa slejnard: Det där var en pärs i spänning. Välförtjänt även om jag höll lite på England. Jag trodde på Spanien. Vrålstarkt lag totalt sett. Välförtjänt seger även om Eng inte är dåliga men de saknar det där sista.
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli Lät Affe titta lite. Han gillade inte alls regnbågs färgerna i taket på stadion. Har inte sett honom så blek sedan Göring visade hur man gömmer en squasch...
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli Känns så fjärran att vi kunde lyfta den där pokalen... Vi var bra på både hockey och fotboll en gång i tiden. Vi hade strålande bilindustrier, en järnväg, rättsväsende, sjukvård, försvar, skola en gång i tiden... vad fan hände? Fast vi har ju Längstah.
Fidden Postat 14 juli Postat 14 juli 1 timme sedan sa Dark Of Light: Fast vi har ju Längstah. Och kaffe.
CHAE Postat 15 juli Trådstartare Postat 15 juli 12 timmar sedan sa Dark Of Light: […] Fast vi har ju Längstah. ”Pensionatet” heter det tydligen nu😜 Nää, det kändes inte alls lika bra som Längstah☝🏼 Vi anser att vi fortsätter med ”Längstah”. Ska vi klubba igenom det då? Bra! Carry on!
CHAE Postat 15 juli Trådstartare Postat 15 juli (redigerat) Kan inte sluta att tänka på om, Gud förbjude. herr Statsminister råkat ut för ett liknande mordförsök som herr Trump. Herr Statsminister hade på sin höjd vinkat lite trött och sedan sagt - Hörni, det här känns faktiskt inte okej!☹️ Redigerat 15 juli av CHAE
slejnard Postat 15 juli Postat 15 juli Det är ett stim med unga snygga tjejer som vill vara vän med mig på FB. Går i perioder det där och jag drygar mig genom att ta bort. Vad vill dom egentligen?
CHAE Postat 15 juli Trådstartare Postat 15 juli 7 minuter sedan sa slejnard: Det är ett stim med unga snygga tjejer som vill vara vän med mig på FB. […] Vad vill dom egentligen? Incomning @Dark Of Light-kommentar in 3…2…1… 1
CHAE Postat 15 juli Trådstartare Postat 15 juli Stor Trump-grej i Milwaukee. Det förväntas oroliga demonstrationer. Förhoppningsvis har S. Service gaskat upp sig efter debaclet och kalabaliken i PA. Högst olustig och oroande utveckling.
slejnard Postat 15 juli Postat 15 juli Tack! Övar en del nu så jag är i form för kommande gigs. Nu närmast Nybyn-dagen på lördag. Imorgon åker vi med husvagnen ett par dagar. Ska prova fånga regnbåge 🌈
slejnard Postat 16 juli Postat 16 juli Gothia cup. Där har man vart med när det begav sig och representerat Älvsbyn. Mycket kul. Speciellt diskot på kvällarna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.