Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli Extremt jämt mellan lagen. Då väntar vi in andra halvlek.
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli 12 minuter sedan sa CHAE: Intressant bollfot även om något feg. Det är halvleks vila.
CHAE Postat 14 juli Trådstartare Postat 14 juli Jävlar i mig, nu får das Engländer jaga på spanjackerna! JOBBA FÖR SATAN! Jobba!!!
Fidden Postat 14 juli Postat 14 juli 2 minuter sedan sa CHAE: Britterna är fortfarande kvar i omklädningsrummet🫣 De inväntar resultatet från omröstningen om att gå ut. 1
CHAE Postat 14 juli Trådstartare Postat 14 juli 1 minut sedan sa Neosus: Dom vet hur man lattjar med ballarna! Kastanjetter heter det.
Fidden Postat 14 juli Postat 14 juli Kommentatorn förklarar att man byter en spelare mot en annan. Varken fler eller färre.
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli Kan ngn förklara för mig vad lagkaptenen har för uppgift? Uppenbarligen måste ngn vara kapten.
Fidden Postat 14 juli Postat 14 juli 1 minut sedan sa Dark Of Light: Kan ngn förklara för mig vad lagkaptenen har för uppgift? Uppenbarligen måste ngn vara kapten. Typ mellanchef. 1
CHAE Postat 14 juli Trådstartare Postat 14 juli (redigerat) Så JÄÄVLA gött!!! Redigerat 14 juli av CHAE
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli Just nu sa Fidden: Bengt? Nu tänker du singular. One Palmer, two Palmers. 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.