slejnard Postat 12 juli Postat 12 juli Ja de e de de e! Morsan har haft bröstcancer för längesen och blev frisk. Fick höra nu av syrran att de skjutsat henne från ålderdomshemmet med ambulans med hosta feber och dålig syresättning. Alltså inte ambulansen hade feber!
Fidden Postat 12 juli Postat 12 juli Imorgon ska jag försöka få ut en rockig låt som fastnat i mitt huvud ur mitt huvud. 1
Dark Of Light Postat 13 juli Postat 13 juli 5 timmar sedan sa Fidden: På tal om det... Hänger David Grohl här nånting? Tvätt?
Dark Of Light Postat 13 juli Postat 13 juli (redigerat) Det är s🌞ligt ute som omväxling. Regn p g senare förstås. Vet inte hur mycket ni hängt med i Alec Baldwins filminspelning skjutningsmål men det här är en tragisk shitshow som fick en oväntad vändning. Redigerat 13 juli av Dark Of Light
slejnard Postat 13 juli Postat 13 juli Maxxad sovmorgon till 10.30! Idag ska vi iväg och testa det nya fiskestället. Blir skoj. 😆 KPD!
slejnard Postat 13 juli Postat 13 juli 13 timmar sedan sa Fidden: Men sluta nu att bli sjuk längstapäron 😞 Håller med. Hon vart då inlagd. Så mycket mer vet jag inte.
Fidden Postat 13 juli Postat 13 juli Om nu päronen nödvändigtvis ska vara inlagda är detta det enda sättet som är ok. 1
Dark Of Light Postat 13 juli Postat 13 juli 1 timme sedan sa Fidden: Om nu päronen nödvändigtvis ska vara inlagda är detta det enda sättet som är ok. Nåja, man kan ju jämföra dem också.
slejnard Postat 13 juli Postat 13 juli Ser reprisen på allsången. De hyllar Lasse Berghagen. Han har gjort några låtar. Bra! Pernilla Wahlgren är rätt snygg å!
slejnard Postat 13 juli Postat 13 juli Kul med Jill Johnsson. Bra egen låt i bästa country stil. Snygg dessutom!
Dark Of Light Postat 13 juli Postat 13 juli 4 timmar sedan sa slejnard: Ser reprisen på allsången. De hyllar Lasse Berghagen. Han har gjort några låtar. Bra! Pernilla Wahlgren är rätt snygg å! 3 timmar sedan sa slejnard: Tommy Nilsson ser sliten ut men sjunger otroligt bra! 😅 3 timmar sedan sa slejnard: Kul med Jill Johnsson. Bra egen låt i bästa country stil. Snygg dessutom! Så, två är snygga och är sliten.
slejnard Postat 13 juli Postat 13 juli 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Så, två är snygga och är sliten. Ja!
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli (redigerat) Trump har råkat illa ut. Är mest förvånad över att detta inte hänt tidigare... Änglavakt, så nära, så nära. Konspirations teoretikerna går heta redan. Redigerat 14 juli av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli Mer detaljer och en del grafiska filmer och bilder om ni scrollar ner i artikeln. New York Post.
slejnard Postat 14 juli Postat 14 juli 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Trump har råkat illa ut. Är mest förvånad över att detta inte hänt tidigare... Änglavakt, så nära, så nära. Konspirations teoretikerna går heta redan. Ojdå. Nära ögat! Ja tänk om det var riggat så han ska få fler röster undrar säkert konspirationsteoretikerna. morn å KPD
slejnard Postat 14 juli Postat 14 juli Jag har fått en mystisk lite svidande smärta nere till vänster i magen/buken. Va äre???
slejnard Postat 14 juli Postat 14 juli ” Ont på vänster sidaTänkbara orsaker till att ha ont i vänster sida av magen: Njursten på vänster sida. Förstoring av mjälten, vilket är ovanligt men kan ha olika orsaker. Inflammerade tarmfickor (divertikulit), ofta nere till vänster hos äldre patienter. ” google kan allt 😃
Fidden Postat 14 juli Postat 14 juli Ja farbror google kan han. Själv har jag någon som hugger mig i ryggen efter att jag stog konstigt när jag spelade in gitarr och bas igår.
Fidden Postat 14 juli Postat 14 juli 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Trump har råkat illa ut. Är mest förvånad över att detta inte hänt tidigare... Änglavakt, så nära, så nära. Konspirations teoretikerna går heta redan. Två secret service-män hade honom på kornet hela tiden, känns märkligt att de väntade till han fått skjuta...
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli 1 timme sedan sa slejnard: Ojdå. Nära ögat! Ja tänk om det var riggat så han ska få fler röster undrar säkert konspirationsteoretikerna. morn å KPD Indeed. Snacket går redan! 34 minuter sedan sa Fidden: Två secret service-män hade honom på kornet hela tiden, känns märkligt att de väntade till han fått skjuta... Indeed. Snacket går redan!
Fidden Postat 14 juli Postat 14 juli Det var alltså en dvärg som sköt. Jag visste det! De där jävlarna är lömska.
slejnard Postat 14 juli Postat 14 juli Nej det var dvärgen som försökte sticka dig men han nådde inte upp!
slejnard Postat 14 juli Postat 14 juli 15 minuter sedan sa Dark Of Light: Indeed. Snacket går redan! Indeed. Snacket går redan! Skulle inte förvåna mig. 8 skott och en halvträff. Ingen annan skadad. Fejkad krypskyttsdöd.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.