Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja de e de de e! Morsan har haft bröstcancer för längesen och blev frisk. Fick höra nu av syrran att de skjutsat henne från ålderdomshemmet med ambulans med hosta feber och dålig syresättning. Alltså inte ambulansen hade feber! 

Annons
Postat

Imorgon ska jag försöka få ut en rockig låt som fastnat i mitt huvud ur mitt huvud. 

• Gilla 1
Postat (redigerat)

Det är s🌞ligt ute som omväxling. Regn p g senare förstås.

Vet inte hur mycket ni hängt med i Alec Baldwins filminspelning skjutningsmål men det här är en tragisk shitshow som fick en oväntad vändning.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Om nu päronen nödvändigtvis ska vara inlagda är detta det enda sättet som är ok. 

4568a959-8fe4-43d6-913f-c5a2a95e40aa.jpeg

• Haha 1
Postat
1 timme sedan sa Fidden:

Om nu päronen nödvändigtvis ska vara inlagda är detta det enda sättet som är ok. 

4568a959-8fe4-43d6-913f-c5a2a95e40aa.jpeg

Nåja, man kan ju jämföra dem också.

Postat
4 timmar sedan sa slejnard:

Ser reprisen på allsången. De hyllar Lasse Berghagen. Han har gjort några låtar. Bra! Pernilla Wahlgren är rätt snygg å! 

3 timmar sedan sa slejnard:

Tommy Nilsson ser sliten ut men sjunger otroligt bra! 😅 

3 timmar sedan sa slejnard:

Kul med Jill Johnsson. Bra egen låt i bästa country stil. Snygg dessutom! 

Så, två är snygga och är sliten. 

Postat

” Ont på vänster sidaTänkbara orsaker till att ha ont i vänster sida av magen: Njursten på vänster sida. Förstoring av mjälten, vilket är ovanligt men kan ha olika orsaker. Inflammerade tarmfickor (divertikulit), ofta nere till vänster hos äldre patienter. ” 

google kan allt 😃

Postat

Ja farbror google kan han.

Själv har jag någon som hugger mig i ryggen efter att jag stog konstigt när jag spelade in gitarr och bas igår.

Postat
4 timmar sedan sa Dark Of Light:

Trump har råkat illa ut. Är mest förvånad över att detta inte hänt tidigare... Änglavakt, så nära, så nära. Konspirations teoretikerna går heta redan.

Två secret service-män hade honom på kornet hela tiden, känns märkligt att de väntade till han fått skjuta...

Screenshot_20240714-085537232.jpg

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Ojdå. Nära ögat! Ja tänk om det var riggat så han ska få fler röster undrar säkert konspirationsteoretikerna. 

morn å KPD 

Indeed. Snacket går redan!

34 minuter sedan sa Fidden:

Två secret service-män hade honom på kornet hela tiden, känns märkligt att de väntade till han fått skjuta...

Screenshot_20240714-085537232.jpg

Indeed. Snacket går redan!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.