Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Up-date från det Dolska hemmet, även kallat "The DoL House" (oh how clever...).

Min far som fick inflamation i urinvägarna och som sedan spreds till blodet klarade sig med nöd och näppe. Han har en plats på ett korttids boende för vidare utredning ang. hemhjälp mm.

Min mor åkte också in för en knapp vecka sedan. Hon lider bl a. hjärtsvikt och en bukspottkörtel som inte riktigt vill vara med i matchen. Hon är hemma igen nu med en laddning nya medikament.

Hur jag mår? Det är korv med bröd p d och en lugn pipa på balkongen om en stund. Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja sepsis is a bitch. Skönt att det verkar lugnat ner sig nu.

Här lugnar det också ner sig nu. Tänkte gå förbi systämet för ytterligare en laddning inför SEMESTERN som börjar om 23 minuter.

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan sa slejnard:

Den har alltså börjat nu? Grattis! 🥂 

Japp! Eller den kanske gör det när första ölen kallnat förresten? Vid ptschhhh liksom.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Första klunken. Aldrig före, aldrig efter. Vid första klunken, that´s när semestern börjar. Underbart är kort. En obetalbar känsla. Vad köpte du?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan sa Dark Of Light:

Första klunken. Aldrig före, aldrig efter. Vid första klunken, that´s när semestern börjar. Underbart är kort. En obetalbar känsla. Vad köpte du?

 

P_20240712_180737.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan sa slejnard:

Jo hon gillar dom! Tror inte det var så vanligt förr. Minns inte att jag provat. 

Vete fan.

Pun intended.

Erdinger har väl funnits ett tag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja!

Och så lyssnar jag på Mias prata från #25 av Flashback Forever, den är så jävla bra start på semestern.

Åååh! Semester! Ha! Hur mår du!?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan sa slejnard:

Kul! Vilken då?


Den 18/7 skulle farsan fylla 85 om han levt. Han blev 78. Fick cancer i levern som spred sig 😥
 

Friidrott snart! 

Jävla cancer...

Bror, far och mor har vunnit sina första bataljer, men generna tycks ju inte vara så kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...