Fidden Postat 10 juli Postat 10 juli Just nu sa slejnard: Tänkte innan fotbollen Det verkar onödigt. På semestern ska man inte behöva tänka.
slejnard Postat 10 juli Postat 10 juli 4 minuter sedan sa Fidden: Det verkar onödigt. På semestern ska man inte behöva tänka. Nä tänkte precis det 😂
Dark Of Light Postat 10 juli Postat 10 juli 15 minuter sedan sa slejnard: Vi har nån invasiv växt jättebalsamin. Jag vet...
Fidden Postat 10 juli Postat 10 juli 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag har! Vad tyckte du om dem förresten? Smakade helt ok, inget speciellt kanske. Har insett att ljus lager inte är öltypen jag rankar högst. Gillar mer ale och veteöl. Och mörkare lager. Ljus lager smakar ofta lika samma för mina grovhuggna smaklökar.
Dark Of Light Postat 10 juli Postat 10 juli Uppfattat! Nedre målade till det hur ska ängländarna svara p d?
slejnard Postat 10 juli Postat 10 juli Kollar inte idag. Klippt gräs och oljat in farstukvisten. Tidigare var vi i Storforsen och körde sen en runda till ett för mig nytt fiskeställe vid varjisån. Blir nog att vi fricampar där sen. 1
Dark Of Light Postat 10 juli Postat 10 juli (redigerat) Men matchen lever inte nu längre Redigerat 10 juli av Dark Of Light
Fidden Postat 10 juli Postat 10 juli (redigerat) Mer väntad matchbild nu 😴 Redigerat 10 juli av Fidden
Dark Of Light Postat 11 juli Postat 11 juli Kpd. Med tanke på ovanstående inlägg vill jag förtydliga förkortningen; kaffe på det.
Fidden Postat 11 juli Postat 11 juli Ja jag ber om ursäkt och vill också komma med ett förtydligande. Mitt inlägg var inte ett svar på frågan om vad man ska välja till hobbybruk.
slejnard Postat 11 juli Postat 11 juli Regnar ute och tilly sover än. Jag fick alltså sovmorgon. Morn å KPD
Dark Of Light Postat 11 juli Postat 11 juli 3 timmar sedan sa slejnard: Regnar ute och tilly sover än. Jag fick alltså sovmorgon. Morn å KPD Nästa gång det händer, väck henne. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.