Dark Of Light Postat 9 juli Postat 9 juli Komplicerad text till den spanska national sången. Jag tappade bort mig vid; "la, la, la, lo, lo, loo"
Dark Of Light Postat 9 juli Postat 9 juli 1 minut sedan sa Fidden: Spanska nationalsången verkar ha enkel text. Lolololololol Lollolololollol Just nu sa Dark Of Light: Komplicerad text till den spanska national sången. Jag tappade bort mig vid; "la, la, la, lo, lo, loo" Vi har gjort olika tolkningar här ser jag.
Fidden Postat 9 juli Postat 9 juli 1 minut sedan sa Dark Of Light: Vi har gjort olika tolkningar här ser jag. Ja det är ju helt sjukt hur olika man kan tänka.
Dark Of Light Postat 9 juli Postat 9 juli 8 minuter sedan sa Fidden: Vad har han gjort för ont? Det var väl en hands situation i förra matchen.
Fidden Postat 9 juli Postat 9 juli 1 minut sedan sa Dark Of Light: Det var väl en hands situation i förra matchen. Ja de har det inte lätt, de där händerna.
Dark Of Light Postat 9 juli Postat 9 juli Just nu sa Fidden: Ja de har det inte lätt, de där händerna. Speciellt i fotboll.
Fidden Postat 9 juli Postat 9 juli En fots situation kan nog vara ganska prikär den också, om det är dobbar inblandat.
Dark Of Light Postat 9 juli Postat 9 juli 20 minuter sedan sa Fidden: En fots situation kan nog vara ganska prikär den också, om det är dobbar inblandat. Tänk om matchen är dubbad också!?
Fidden Postat 9 juli Postat 9 juli Franska bönderna strejkar som vanligt eller? Nåväl, det har ju blivit spanmål ändå.
Dark Of Light Postat 9 juli Postat 9 juli Jaha Frankrike, blir det något eller inte. 5 min kvar + förlängning i någon minut.
Dark Of Light Postat 10 juli Postat 10 juli Skyfall p g hitåt riktning nordosth har de utlovat. Inget än så länge.
Fidden Postat 10 juli Postat 10 juli Ja det är märkligt, hela ovädret verkar liksom sikta in sig på en specifik punkt...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.