slejnard Postat 8 juli Postat 8 juli 20 minuter sedan sa CHAE: HÄMTA BITRINGEN OMEDELBART! Ok här har du den!
Dark Of Light Postat 9 juli Postat 9 juli 10 timmar sedan sa CHAE: HÄMTA BITRINGEN OMEDELBART! Ja, måste man så måste man antar jag...
slejnard Postat 9 juli Postat 9 juli Ikväll kanske jag hoppar in i semifinalen. Kan bli en spännande match Frankerna mot Spanjackerna. Kör de den andra matchen ikväll också och vilka spelar?
Fidden Postat 9 juli Postat 9 juli Laget från Nether går genom portalen och spelar mot anglernas land imorgon. 1
Fidden Postat 9 juli Postat 9 juli Ballen är varm idag. Första gången jag använder den sedan början av juni tror jag.
slejnard Postat 9 juli Postat 9 juli 2 timmar sedan sa Dark Of Light: 🌦️ igår, 🌞 idag och 🌧️ imorgon. Ja det är växlande. Samma här fast under samma dag.
Dark Of Light Postat 9 juli Postat 9 juli 4 timmar sedan sa Fidden: Ballen är varm idag. Första gången jag använder den sedan början av juni tror jag. Sååå, det är här som den där bitringen kommer in i bilden eller..? 1
Fidden Postat 9 juli Postat 9 juli 21 minuter sedan sa Dark Of Light: Sååå, det är här som den där bitringen kommer in i bilden eller..? Nej, bitringen ska du ha i käften.
Fidden Postat 9 juli Postat 9 juli 15 minuter sedan sa Dark Of Light: 🤣 Den där bitringen är som en Längstahs vandrings trofé. Denna ringen den ska vandra från den ena till den andra
Fidden Postat 9 juli Postat 9 juli Gjorde inte Veronika Maggio en låt baserad på den där visan? Är hon också inblandad i detta?
Dark Of Light Postat 9 juli Postat 9 juli (redigerat) 26 minuter sedan sa Fidden: Gjorde inte Veronika Maggio en låt baserad på den där visan? Är hon också inblandad i detta? Nej, du tänker på Bitringika Analgio? Redigerat 9 juli av Dark Of Light
Fidden Postat 9 juli Postat 9 juli 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Nej, du tänker på Veringika Analgio? Ja hon var det.
CHAE Postat 9 juli Trådstartare Postat 9 juli Nu är det snart bollfot!⚽️ Hejar på fransoserna men jag tror att spanjackerna tar hem det.
Dark Of Light Postat 9 juli Postat 9 juli 1 timme sedan sa Fidden: Ja hon var det. 1 timme sedan sa Fidden: Är det Veronika som ÄR bitringen? 🤔 Ja, djävlar! Så måste det vara... -Hej Veronica, vill du vara min bitring? How's that for a raggreplik?
Fidden Postat 9 juli Postat 9 juli Spanska nationalsången verkar ha enkel text. Lolololololol Lollolololollol
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.