Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Studio tipsade om Chroma och den blev jag lite sugen på, men jag gillar inte riktigt att använda tredjepartspluggar efter debaclet jag hade med AD-drummer för några år sedan. Köper en massa trumset, sen släpper de en ny version och allt man köpte till ettan blir oanvändbart. Så jävla dåligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa Fidden:

Studio tipsade om Chroma och den blev jag lite sugen på, men jag gillar inte riktigt att använda tredjepartspluggar efter debaclet jag hade med AD-drummer för några år sedan. Köper en massa trumset, sen släpper de en ny version och allt man köpte till ettan blir oanvändbart. Så jävla dåligt.

Vad var nu Chroma? 
 

Så dåligt 👎. Ez drummer 3 funkar bra från tvåan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan sa slejnard:

Vad var nu Chroma? 
 

Så dåligt 👎. Ez drummer 3 funkar bra från tvåan. 

Bra beskrivning i inledningen av denna videon

 

 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Fidden:

Studio tipsade om Chroma och den blev jag lite sugen på, men jag gillar inte riktigt att använda tredjepartspluggar efter debaclet jag hade med AD-drummer för några år sedan. Köper en massa trumset, sen släpper de en ny version och allt man köpte till ettan blir oanvändbart. Så jävla dåligt.

Håller med om AD.. Själv gjorde jag ju ett litet jobb till dom och fick deras pluggar AD2 och massor av trumset och piano som betalning. Annars hade jag nog aldrig i hela helsike handlat!

Såatte!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan sa Fidden:

En haj-gris med knorren på ryggen, ok... 

Very much so indeed😍

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan sa slejnard:

Med skruvat snorrstånd. 

HÄMTA BITRINGEN OMEDELBART!

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...