slejnard Postat 8 juli Postat 8 juli 8 minuter sedan sa Fidden: Kopp el. koppel till tilly Ur koppar kopplas elen
Fidden Postat 8 juli Postat 8 juli Studio tipsade om Chroma och den blev jag lite sugen på, men jag gillar inte riktigt att använda tredjepartspluggar efter debaclet jag hade med AD-drummer för några år sedan. Köper en massa trumset, sen släpper de en ny version och allt man köpte till ettan blir oanvändbart. Så jävla dåligt.
slejnard Postat 8 juli Postat 8 juli Suktar lite efter antingen ozone 11 uppgradering eller fabfilter proQ.
slejnard Postat 8 juli Postat 8 juli Just nu sa Fidden: Studio tipsade om Chroma och den blev jag lite sugen på, men jag gillar inte riktigt att använda tredjepartspluggar efter debaclet jag hade med AD-drummer för några år sedan. Köper en massa trumset, sen släpper de en ny version och allt man köpte till ettan blir oanvändbart. Så jävla dåligt. Vad var nu Chroma? Så dåligt 👎. Ez drummer 3 funkar bra från tvåan.
Fidden Postat 8 juli Postat 8 juli 4 minuter sedan sa slejnard: Vad var nu Chroma? Så dåligt 👎. Ez drummer 3 funkar bra från tvåan. Bra beskrivning i inledningen av denna videon 1
Neosus Postat 8 juli Postat 8 juli 1 timme sedan sa Fidden: Studio tipsade om Chroma och den blev jag lite sugen på, men jag gillar inte riktigt att använda tredjepartspluggar efter debaclet jag hade med AD-drummer för några år sedan. Köper en massa trumset, sen släpper de en ny version och allt man köpte till ettan blir oanvändbart. Så jävla dåligt. Håller med om AD.. Själv gjorde jag ju ett litet jobb till dom och fick deras pluggar AD2 och massor av trumset och piano som betalning. Annars hade jag nog aldrig i hela helsike handlat! Såatte!
Neosus Postat 8 juli Postat 8 juli Spelade in Something under my bed https://www.xlnaudio.com/products/addictive_drums_2/midipak/blues 2
Fidden Postat 8 juli Postat 8 juli 14 minuter sedan sa slejnard: Coolt. Ska lyssna på bägge sen. Pizzakoma här och måste vila. 😴 Det är ett hårt liv.
Fidden Postat 8 juli Postat 8 juli Nej nej, veteöl ska det vara. Köpte även den där ukrainska ölen, men den får vänta till en annan dag.
slejnard Postat 8 juli Postat 8 juli 3 timmar sedan sa Neosus: Spelade in Something under my bed https://www.xlnaudio.com/products/addictive_drums_2/midipak/blues Proffsigt 👍
slejnard Postat 8 juli Postat 8 juli 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Än finns det liv i dem... Yes! Låter riktigt bra 👍
CHAE Postat 8 juli Trådstartare Postat 8 juli 23 minuter sedan sa Fidden: En haj-gris med knorren på ryggen, ok... Very much so indeed😍
CHAE Postat 8 juli Trådstartare Postat 8 juli 6 minuter sedan sa slejnard: Med skruvat snorrstånd. HÄMTA BITRINGEN OMEDELBART! 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.