Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli 7 minuter sedan sa Dark Of Light: PT! Äntligen! Hur känns det?
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli Just nu sa Dark Of Light: Äntligen! Hur känns det? Det känns bra tack tack! NU kan jag gå vidare här i längstah livet!
Neosus Postat 6 juli Postat 6 juli Tänkte göra en beställning på systemet på Ukraina men skulle ta 2 veckor och kosta typ 441 spänn och hemleverans! Så jag väntar!
Neosus Postat 6 juli Postat 6 juli ...alltså ölet då och INTE Ukraina! Vore överraskande om Ukraina skickades hem till mig..
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli Nederländerna öppnar starkt. Precis som jag gjort hela kvällen.
Neosus Postat 6 juli Postat 6 juli 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Ah, så den finns inte "på hyllan" alltså!? Nä! Verkar vara slut på dom flesta ställen!
Neosus Postat 6 juli Postat 6 juli Just nu sa Neosus: Nä! Verkar vara slut på dom flesta ställen! Nej nu ljög jag! Finns i söder!
CHAE Postat 6 juli Trådstartare Postat 6 juli 9 minuter sedan sa Dark Of Light: Fart i det här spelet! Verkligen! ÄNTLIGEN kul bollfot
CHAE Postat 6 juli Trådstartare Postat 6 juli 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Det är ett smått skakat Nederländerna vi ser... Tro fan men de får skylla sig själva. Förhoppningsvis börjar de jaga nu
CHAE Postat 6 juli Trådstartare Postat 6 juli Nu får man ta holländarna i örat för det här vsr ju katastrof!👎🏼
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.