Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli 1 minut sedan sa Neosus: Saka min lilla kaka! Ja, han är grym!!!
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli Svätis känns smått demoraliserade nu, engelsmännen har en jeffla uppsättning på plan nu.
Neosus Postat 6 juli Postat 6 juli 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Äntligen! Hur känns det? Det känns bra tack tack! NU kan jag gå vidare här i längstah livet!
Fidden Postat 6 juli Postat 6 juli 18 minuter sedan sa Neosus: Ujdå! De vart mål för er som undrar! 13 minuter sedan sa Neosus: NU varte mål igen! Ja, jag gick till fönstret i sovrummet två gånger för att kolla skyfallet...
Fidden Postat 6 juli Postat 6 juli 5 minuter sedan sa Neosus: Det blir inga mål om man missar! Min upplevelse är den omvända...
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli Tänk vilket sammanträffande. Alla de som vaktar planen på sidorna heter Steward!
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli Lite som med Saka, hörde fel och trodde han heter Sagge, men så kom jag på att det är ju inte vad han heter utan vad han har varit.
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli Det är mycket mer England nu, de har en väldigt offensiv sättning.
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli 2 minuter sedan sa Neosus: Vilken tackling där.. Är det hockey dom spelar? Nej det är fotboll, det ser man på färgen på isen.
Fidden Postat 6 juli Postat 6 juli 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Lite som med Saka, hörde fel och trodde han heter Sagge, men så kom jag på att det är ju inte vad han heter utan vad han har varit. En annan rolig sak är att både Xhaka Kane och Shakira är med.
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli 9 minuter sedan sa Fidden: En annan rolig sak är att både Xhaka Kane och Shakira är med. Men vart tog Chaka Khan vägen?
Fidden Postat 6 juli Postat 6 juli 1 minut sedan sa Dark Of Light: Men vart tog Chaka Khan vägen? Halva blev utbytt
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli 9 minuter sedan sa Fidden: Halva blev utbytt Du menar chalva?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.