Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli (redigerat) Kul med den där "extrakameror" funktionen på SVT Plays sändning. Redigerat 5 juli av Dark Of Light
Fidden Postat 5 juli Postat 5 juli Förvisso... Men svt verkar vara överbelastat. Bildkvaliteten pendlade mellan kristall och potatis. Så jag använder för en gångs skull tv-boxen.
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli (redigerat) Ja, en viss fördröjning är det på funktionen. Kul leksak ett tag men man tröttnar på att leka TV producent... Redigerat 5 juli av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli Mina cipc är slut... Det får ni veta så här i realtid! Men jag har öl. Kunde varit värre. Ölen slut och det i eftersändning... 3 minuter sedan sa Fidden: Ronaldo fick inte passen. Nu kommer nog tårarna. 😢
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli En dansk skalle från en fransman... jo, lite lipade han allt...
CHAE Postat 5 juli Trådstartare Postat 5 juli 32 minuter sedan sa Fidden: Frankrike vinner nationalsångsduellen tämligen överlägset. Fin bit det där. Dock JÄVLIGT blodig text
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli Måste vara praktiskt med den där masken, då vet ju inte motspelaren vem det är!
CHAE Postat 5 juli Trådstartare Postat 5 juli 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Måste vara praktiskt med den där masken, då vet ju inte motspelaren vem det är! ”I’m Batman!”
Fidden Postat 5 juli Postat 5 juli Varje gång jag hör Glenn kommer jag ihåg att Iniesta är som en vätska...
slejnard Postat 5 juli Postat 5 juli Ingen foppoll på tvn här inte. Ser serie om nån restaurang i New York- Bears. Rätt bra på Netflix. krya påse neo!
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli Visst är detta underhållande fåppåll!? Det kan sluta hur som helst!!!
CHAE Postat 5 juli Trådstartare Postat 5 juli Spanjackerna och fransoserna i semi. Kan bli lattjo bollfot ändå!
Fidden Postat 6 juli Postat 6 juli Fasen också. Nu vaknade jag ju preciiis när fiskbegravningen skulle börja.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.