Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli Efter ett visst spanskt övertag första 20 så är det mer tyskt nu. Nu börjar de gula korten dyka upp mer och mer.
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli Relativt jämt mellan lagen som sig bör på den här nivån. 0-0
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli 7 minuter sedan sa CHAE: Det filmas djävulskt mycket🙄 Javisst!
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli Kanske därför som domaren inte drog så många gula initialt. Spanien skapar flera spännande situationer.
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli Någon gång i framtiden förväntar jag mig att tröjdragningarna vid hörnorna kommer att ersättas av ett hederligt, klassiskt kalsongryck.
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli 2 minuter sedan sa Fidden: Vad säger de? Fylle-krog? Finns det någon annan sort? Fylle krog och någon annan heter mellangård. Iaf efter några öl.
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli Andrich med lila håret påminner om en av kryptonierna i 80 tals Stålmannen filmerna. Förutom hårfärgen då
Fidden Postat 5 juli Postat 5 juli Har visserligen inte sett alla matcher, men detta är den bästa jag sett hittills i em. Välspelat.
Fidden Postat 5 juli Postat 5 juli 26 minuter sedan sa Dark Of Light: Fylle krog och någon annan heter mellangård. Iaf efter några öl. Var hittar du honom? Mellan nr 1 och 2 kanske, men i vilket lag?
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli 8 minuter sedan sa Fidden: Var hittar du honom? Mellan nr 1 och 2 kanske, men i vilket lag? Herrefolket Mittstadt 🤣
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli 21 minuter sedan sa Fidden: Har visserligen inte sett alla matcher, men detta är den bästa jag sett hittills i em. Välspelat. Åh, det har spelats underbar fotboll i åttondels finalerna. Det är så jämna lag som slåss om det nu.
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli Just nu sa Fidden: På tal om Stålmannen... Den där snubben kunde flyga. Indeed!
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli Spanien tar det. Nästa match om dryga 20 min. Portugal-Frankrike. Kommer den bli lika het?
Neosus Postat 5 juli Postat 5 juli Uj vilken match och här sitter jag och har feber men det har lättat! 2
Fidden Postat 5 juli Postat 5 juli 2 minuter sedan sa Neosus: Uj vilken match och här sitter jag och har feber men det har lättat! Kunde varit värre. Man kunde hamnat under ett chokladhjul i Kivik. Men krya på dig! 1
Fidden Postat 5 juli Postat 5 juli Frankrike vinner nationalsångsduellen tämligen överlägset. Fin bit det där.
Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli 9 minuter sedan sa Fidden: Kunde varit värre. Man kunde hamnat under ett chokladhjul i Kivik. Men krya på dig! Eller fått sådan dära kivikhosta!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.