slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Japp så är det. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Sannerligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Frynterligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli Dela Postat 3 juli PTligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli Dela Postat 3 juli Hugaligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli Dela Postat 4 juli Morn å KPD. Solen skiner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli Dela Postat 4 juli 2 timmar sedan sa Neosus: Ja, av och till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli Dela Postat 4 juli Ja växlande. Varit på fiskeotur. Ingen fesk idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 juli Dela Postat 4 juli Spännande! Var på röntgen då mina leverprover visade att jag hade för höga levervärden igen. De såg ingen cancer men det verkar som att min lever ändå blir sämre av någon anledning. Så jag antar att det på sätt och vis var goda nyheter ändå. Ska bli intressant att höra vad nästa steg blir. Har dock lyckats få 300+ mil på cykel i år. Så är jag frisk nästa sommar så kan jag nog cykla runt i Europa och besöka bekanta i bland annat Belgien. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli Dela Postat 5 juli Det ska vara rent i butiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli Trådstartare Dela Postat 5 juli Har söpit nyth multitool🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli Dela Postat 5 juli Fint skare va 😊👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli Dela Postat 5 juli (redigerat) 1 timme sedan sa CHAE: Har söpit nyth multitool🤩 Jag med. En Roxon Phantom. Absolut inte det bästa jag har men framför allt har de tänkt utanför boxen med den här modellen, med utbytbart knivblad. Det finns ett antal olika; spearpoint, tanto, sheepsfoot mm mm och även en variant som jag har installerad just nu med hobby/matt kniv hållare. Saxen är gigantisk med multitool mått mätt. Hyfsad kvalle för en kina grej. Hur går det för din sax å fån du köpte för ett tag sedan? De där lite större Shwätitsiska knivarna har ett klart bredare användnings område, speciellt ute i fält än de mindre fick varianterna. Bra skit! Redigerat 5 juli av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli Dela Postat 5 juli 1 timme sedan sa slejnard: Fint skare va 😊👍 Men... vi har ju knappt börjat juli än... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli Dela Postat 5 juli * fint ska det vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli Dela Postat 5 juli Skare är fint va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 5 juli Dela Postat 5 juli 2 timmar sedan sa CHAE: Har söpit nyth multitool🤩 Är du nöjd med den? Vill ha något liknade när jag kör på mina bikepacking rundor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 5 juli Dela Postat 5 juli (redigerat) Funderar på detta tool set, men det är lite onödigt dyrt kanske. Även om jag har tre cyklar som jag måste hålla igång. Redigerat 5 juli av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli Trådstartare Dela Postat 5 juli 2 timmar sedan sa slejnard: Fint skare va 😊👍 Det skare😎 1 timme sedan sa Dark Of Light: Jag med. En Roxon Phantom. Absolut inte det bästa jag har men framför allt har de tänkt utanför boxen med den här modellen, med utbytbart knivblad. Det finns ett antal olika; spearpoint, tanto, sheepsfoot mm mm och även en variant som jag har installerad just nu med hobby/matt kniv hållare. Saxen är gigantisk med multitool mått mätt. Hyfsad kvalle för en kina grej. Hur går det för din sax å fån du köpte för ett tag sedan? De där lite större Shwätitsiska knivarna har ett klart bredare användnings område, speciellt ute i fält än de mindre fick varianterna. Bra skit! Spännande tänk där, @Dark Of Light Ser jävligt trevlig ut f ö👍🏼 Heh, just det; saxen kommer faktiskt till användning varje dag på jobbet. Skriver en separat recension istället☝🏼 Jag funderade läääänge på en LM Wave+ och gjorde min research. Jag har personligen aldrig haft några problem med min Wingman men enligt lekmän och semiproffsen ska tydligen LM dykt i sin QC på sistone; undermåliga byggen, rostiga blad e t c. Trist om så är fallet☹️ Har sett flera seriösa vandrare (framförallt från GB) puffa hårt för Victorinox så jag ville prova just en sådan. En vanlig fickkniv har jag redan (den bor i endagarsväskan) men just 79:an verkar vara gedigen och tuff mot vädrets makter. Jag är definitivt ingen superduktig bushcrafter men ville gärna ha något mer kraftigt i sågväg. LM’s sågblad är på tok för kort och känns…svagt på något sätt. Den sågar egentligen bara småskvistar (och det gör den med svårighet) och jag ville ha något mer robust som åtminstone kant äta sig igenom grenar utan problem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli Trådstartare Dela Postat 5 juli 13 minuter sedan sa -k9-: Funderar på detta tool set, men det är lite onödigt dyrt kanske. Även om jag har tre cyklar som jag måste hålla igång. JÄVLAR!!!!!😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli Dela Postat 5 juli 39 minuter sedan sa -k9-: Funderar på detta tool set, men det är lite onödigt dyrt kanske. Även om jag har tre cyklar som jag måste hålla igång. Du kan skruva ihop en hel jävla Tesla med det där.. KÖP!! 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli Dela Postat 5 juli Ja hur svårt kan e va? 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli Dela Postat 5 juli Hemma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli Dela Postat 5 juli 4 timmar sedan sa CHAE: Jag har personligen aldrig haft några problem med min Wingman men enligt lekmän och semiproffsen ska tydligen LM dykt i sin QC på sistone; undermåliga byggen, rostiga blad e t c. Trist om så är fallet☹️ Japp, så är fallet. Tror att jag nämnt det för dig oxo. Ny ledning som ska pissa nya unika gula fläckar i snön så de kan säga "titta mamma vad jag gjorde". Pengarna ska in säger aktieägarna så skit i QCn. Folk är dumma så de köper ändå. Min LM Arc är det inget fel på dock! Äger verktyg från Gerber, LM, Roxon och Victorinox. De är alla bra på olika saker och på olika sätt. Ska man tjacka ett multiverktyg gäller det att veta användnings området och hur man ska bära den i förväg. Inte så lätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli Trådstartare Dela Postat 5 juli 44 minuter sedan sa Dark Of Light: Japp, så är fallet. Tror att jag nämnt det för dig oxo. Ny ledning som ska pissa nya unika gula fläckar i snön så de kan säga "titta mamma vad jag gjorde". Pengarna ska in säger aktieägarna så skit i QCn. Folk är dumma så de köper ändå. Min LM Arc är det inget fel på dock! Äger verktyg från Gerber, LM, Roxon och Victorinox. De är alla bra på olika saker och på olika sätt. Ska man tjacka ett multiverktyg gäller det att veta användnings området och hur man ska bära den i förväg. Inte så lätt. Medhåll å det grövsta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli Trådstartare Dela Postat 5 juli Det svänger så det svartnar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli Dela Postat 5 juli Ja d e d d gör! Svänger kanske fotbollen också gör, Spanien-Tyskland? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli Dela Postat 5 juli Kastanjetterna klapprar och stöveltrampet ekar, avspark nu! Vilka pillar in första målet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli Dela Postat 5 juli Många gula kort situationer som bara får passera. Btw, är titeln "head coach" inom fotbollen samma sak som psykolog? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.