Dark Of Light Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Slej är upptagen med att räkna inlägg och ta en PT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juni Dela Postat 29 juni 1 minut sedan sa Fidden: Cambiaso? Jag trodde han spelade i Danmark... Nej, nej dumsnut. De spelar i Tyskland, Berlin på Affes gamla os arena från -36. Kanske har han också klonat sig? The plot thickens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Är det DoLs helikopiteter som flaxar runt mitt hus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 juni Dela Postat 29 juni ...eller inte "runt mitt hus" men runt på orten alltså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 juni Dela Postat 29 juni ...eller inte runt på orten utan alltså ovanför! *HÅLL KÄFTEN NEOSUS OCH KOLLA PÅ FOPPOLLEN* 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 juni Trådstartare Dela Postat 29 juni 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Slej är upptagen med att räkna inlägg och ta en PT. Det gick ju sådär för honom☹️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 juni Dela Postat 29 juni 18 minuter sedan sa Dark Of Light: Hello Africa! Tjaba! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 juni Dela Postat 29 juni 9 minuter sedan sa Fidden: Bör vi förbereda oss för tuffa år? Vad säger slej, har din vän goda intentioner? Vill han rensa bort alla fullt hörande? Han är snäll egentligen men om man inte känner han så tycker han till om väl så mycket på FB! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 juni Dela Postat 29 juni 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Slej är upptagen med att räkna inlägg och ta en PT. Ja? 🙌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Där satt den Sväijtsh! Riktigt bra spelat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Jaha blev det färdig spelat nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 juni Dela Postat 29 juni 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Nej, nej dumsnut. De spelar i Tyskland, Berlin på Affes gamla os arena från -36. Kanske har han också klonat sig? The plot thickens. Plotten tjocknar sannerligen inte. Mussolinis gäng är utslaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 juni Dela Postat 29 juni 9 minuter sedan sa Dark Of Light: Slej är upptagen med att räkna inlägg och ta en PT. Lågoddsare att du tog den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Bollen är rund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Går det bevisa det? Italien föll platt, därför bör bollen ju rimligtvis vara platt den också. Som en pizza. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Fast pizzor är ju visserligen runda de också, enligt vissa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juni Dela Postat 29 juni 3 minuter sedan sa slejnard: Lågoddsare att du tog den. Nåja. Jag brukar ju skänka de flesta till dig eftersom du värdesätter de mer än jag och för att jag är så storsint men framförallt ödmjuk 😆 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Nej det är jorden som är platt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juni Dela Postat 29 juni 1 minut sedan sa Fidden: Går det bevisa det? Italien föll platt, därför bör bollen ju rimligtvis vara platt den också. Som en pizza. Slejs bitring är ju både platt och rund! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Nu när fotbollen är slut börjar fotbollen. Är det kanske så att bollen är mer typ cirkulär? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juni Dela Postat 29 juni 1 minut sedan sa Fidden: Fast pizzor är ju visserligen runda de också, enligt vissa. De halv inbakade ser ut muttor påstår en del. De har aldrig sett en säger jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Ja, muttor alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Nä det låter orimligt. Men en Calzone fylld med fisktacos kanske man skulle lansera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Herrefolket mot Danskjävlarna. Känns bekant för en sisodär dryga 80 år sedan. Hur ska detta gå då? Att köra lagen är ett bussförar gig jag skulle kunna tänka mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Just nu sa Fidden: Nä det låter orimligt. Men en Calzone fylld med fisktacos kanske man skulle lansera. Glöm inte oliven längst upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 juni Dela Postat 29 juni 6 minuter sedan sa Dark Of Light: De halv inbakade ser ut muttor påstår en del. De har aldrig sett en säger jag. Eller vänta lite Halv inbakad ser ut muttor? Som nån slags prisceremoni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 juni Dela Postat 29 juni 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Dansken åker nog på däng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juni Dela Postat 29 juni Det tror jag också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.