CHAE Postat 21 januari Trådstartare Dela Postat 21 januari 3 timmar sedan sa slejnard: Bah! På min tid hade vi pergament rullar och fjärtade höga hatt ljud. Byäldsten har talat. 3 timmar sedan sa Neosus: Tomorrow! 1 timme sedan sa Fidden: Mañana Spännande internationell approach. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 januari Trådstartare Dela Postat 21 januari Torr och putslustig Pä-Tä. Gör om det om ni kan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 januari Dela Postat 21 januari On 2024-01-20 at 21:03 sa Neosus: Säger ni: Lakrits Lackris Lakriis Lackriiisch Läkrish Laakris ..eller säger ni ingenting när ni äter det? Ja. ✅ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 21 januari Dela Postat 21 januari Linus... nej, jag sa fel... Linux... jag har Linux... version: Mint, faktiskt. *sant* John hes - dreeaaamyyy.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Morn å KPD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Mulet, blåsigt, +1° Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Sa jag att det blåser? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Nej. Det sa jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Jag skrev att det blåser. Läs: 1 timme sedan sa Dark Of Light: Mulet, blåsigt, +1° Där ser ni! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Spöregn i tokholm och jag är tillbaka efter 3 dagar med feber cirkulerandes runt 39-40. Allt i sin ordning KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 januari Dela Postat 22 januari 1 timme sedan sa Naymari: Spöregn i tokholm och jag är tillbaka efter 3 dagar med feber cirkulerandes runt 39-40. Allt i sin ordning KPD Rena snurren alltså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Krya påse Nay! ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 22 januari Dela Postat 22 januari (redigerat) sentimental Gabriel White - take care (1).mp3 Redigerat 22 januari av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 januari Dela Postat 22 januari 15 timmar sedan sa ewroL: Mint John hes - dreeaaamyyy.mp3 Ja tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 januari Trådstartare Dela Postat 22 januari 54 minuter sedan sa ewroL: sentimental Gabriel White - take care (1).mp3 Hej Crumbuct! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 januari Dela Postat 22 januari 4 minuter sedan sa CHAE: Hej Crumbuct! 🙂 Ny refrängide: "Bajs, bajs, Hallstrahammar"! Där satt den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Moget! Nu blir det då ingen mer KPD idag bara för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 januari Dela Postat 22 januari 2 timmar sedan sa slejnard: Moget! Nu blir det då ingen mer KPD idag bara för det. Du har rätt. Jag borde ha stavat Hallstahammar rätt. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Exakt! 👍😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Musikvideo som sambo Louice filmade på väg till Di Leva konsert i Arvidsjaur 🎸 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari Dela Postat 22 januari NU tänker jag gå ut och halka åt helvete.. Heda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari Dela Postat 22 januari såDÄRja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Vad kom ni fram till? Du Gudh och djäfulen. Eller halkade du inte dit? ☺️ Jag har skottat å dammsugit. Snöat blötsnö som satan här. Tungt… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Har du dammsugit snön oxå? Nä det gick bra för mig att halka åt helvete. Köpte körv och dubbeldusch på Coop! Och kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Och godis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Och köttbullar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari Dela Postat 22 januari Och mjölk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.