Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
2 timmar sedan sa Dark Of Light:

Vilken sittning jag hade på tronen nyss. Kändes som alla hamburgare, cipc (ja, det stavas så härinne) och pizzor som jag någonsin ätit i mitt liv nu skets ut vid ett och samma tillfälle. 🤣Måste blivit en 50 kilos vikt nergång här och nu 😆

Vete fan vad som orsakade detta men om jag kommer på det så kan Slej få receptet och vidare sälja viktnergångs programmet på sitt äventyrsland under devisen "Skit ner dig i vikt med Serieskitar Slej!"

Kpd?

Namnförslag här till programmet: S.S.S.S.S. (Surefire Slej Serial Shitter System).

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan sa Dark Of Light:

Enklaste är väl; S.N.D. Skit Ner Dig

På tal om det bingade jag färdigt Clark i morse. Bra skit. Tänkte att det var en jävla massa grejer de hittat på för att få till det där manuset, men så kollade jag upp några orimliga händelser... Och jodå, även de var förankrade i verkliga händelser. Om än lite kryddat. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa Fidden:

På tal om det bingade jag färdigt Clark i morse. Bra skit. Tänkte att det var en jävla massa grejer de hittat på för att få till det där manuset, men så kollade jag upp några orimliga händelser... Och jodå, även de var förankrade i verkliga händelser. Om än lite kryddat. 

Ja, den är något saltad men underhållande.

Väldigt mycket Schweiz i matchen nu, luktar mål...

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan sa Dark Of Light:

Det är en sammansvärjning. Han klonar sig hemlighet och kommer till slut ta över hela världen!

Bör vi förbereda oss för tuffa år? Vad säger slej, har din vän goda intentioner? Vill han rensa bort alla fullt hörande?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...