Dark Of Light Postat 29 juni Postat 29 juni 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Vilken sittning jag hade på tronen nyss. Kändes som alla hamburgare, cipc (ja, det stavas så härinne) och pizzor som jag någonsin ätit i mitt liv nu skets ut vid ett och samma tillfälle. 🤣Måste blivit en 50 kilos vikt nergång här och nu 😆 Vete fan vad som orsakade detta men om jag kommer på det så kan Slej få receptet och vidare sälja viktnergångs programmet på sitt äventyrsland under devisen "Skit ner dig i vikt med Serieskitar Slej!" Kpd? Namnförslag här till programmet: S.S.S.S.S. (Surefire Slej Serial Shitter System).
Dark Of Light Postat 29 juni Postat 29 juni S.I.C.E.W.P. Slejs Insta Crap Ejection Weightloss Program.
Dark Of Light Postat 29 juni Postat 29 juni (redigerat) Enklaste är väl; S.N.D. Skit Ner Dig? Äh, skit idéer alltihop! Fåpåll snart. Sväits - Italien, hur ska det gå? Redigerat 29 juni av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 29 juni Postat 29 juni Troligtvis kommer Italien att vinna, om det inte sker en Georgisk skräll.
Fidden Postat 29 juni Postat 29 juni 45 minuter sedan sa Dark Of Light: Enklaste är väl; S.N.D. Skit Ner Dig På tal om det bingade jag färdigt Clark i morse. Bra skit. Tänkte att det var en jävla massa grejer de hittat på för att få till det där manuset, men så kollade jag upp några orimliga händelser... Och jodå, även de var förankrade i verkliga händelser. Om än lite kryddat.
Dark Of Light Postat 29 juni Postat 29 juni 2 minuter sedan sa Fidden: På tal om det bingade jag färdigt Clark i morse. Bra skit. Tänkte att det var en jävla massa grejer de hittat på för att få till det där manuset, men så kollade jag upp några orimliga händelser... Och jodå, även de var förankrade i verkliga händelser. Om än lite kryddat. Ja, den är något saltad men underhållande. Väldigt mycket Schweiz i matchen nu, luktar mål...
Dark Of Light Postat 29 juni Postat 29 juni Swissarna har en spelare som är misstänkt lik en ung Dr Alban…
slejnard Postat 29 juni Postat 29 juni Fick feedback från en vän som tyckte sången på line of the music låg på för låg volym. Jag tycker tvärtom! Tilläggas att han har hörapparat 🦻
slejnard Postat 29 juni Postat 29 juni 3 timmar sedan sa Neosus: Snart så blir det 200! Vem tar den????????
Dark Of Light Postat 29 juni Postat 29 juni Det är en sammansvärjning. Han klonar sig hemlighet och kommer till slut ta över hela världen!
Dark Of Light Postat 29 juni Postat 29 juni 4 minuter sedan sa slejnard: Tell me how you doing? Hello Africa!
Fidden Postat 29 juni Postat 29 juni 9 minuter sedan sa Dark Of Light: Det är en sammansvärjning. Han klonar sig hemlighet och kommer till slut ta över hela världen! Bör vi förbereda oss för tuffa år? Vad säger slej, har din vän goda intentioner? Vill han rensa bort alla fullt hörande?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.