Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
7 timmar sedan sa slejnard:

👍

Jag har använt enbart AI bilder till videon här och möjligtvis om loopar till EZ drummer räknas. Annars inte. Skulle kunna tänka mig förfina texterna. 
 

 

Väldigt intressant allt detta när man tänker efter. Hur ska man ställa sig till det hela? Om du vill förfina texterna via AI, är inte det något som liknar någon slags fusk? Det är ju inte du som skrivit texten och vem äger rättigheterna egentligen? Allt är i sin blygsamma barndom, juridiken hänger inte med.

Musik blir ju precis som de upptäckte i Morgonpasset ömsom vin eller vatten. Det dyker upp saker hela tiden som är mer eller mindre bra. Tänkte jag skulle testa just gällande texter. Vilken AI program använder du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Människan behöver vara kreativ. Därför är jag skeptisk till en del ai-applikationer. Att skriva några stödord till en ai tror jag inte kommer frisätta några glädjehormoner.

Men som verktyg för att komma runt hinder på vägen är det lysande eftersom det tvärtom kan främja kreativiteten. Typ om man är riktigt dålig på att skriva texter eller så.

När robotar och artificiell intelligens dök upp i science fiction var det väl vanligt att man tänkte sig att maskinen skulle göra skitjobbet, medan människan ägnade sig åt konst. Det hade varit trevligare.

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan sa slejnard:

Drömde att jag såg ett gäng isbjörnar. Louice hörde inte när jag ropade: kolla, isbjörnar! 

Isbjörnar är läskiga och sjukt farliga. Visste du att isbjörnen är det enda djuret som aktivt jagar människor. De opportuniska liven!

28 minuter sedan sa Dark Of Light:

Demokraterna i USA har upptäckt att Biden är för gammal för ämbetet... Redan... Wow...

Såg aldrig debatten men allt och alla förutom Donald Trump borde vara bättre (?)

5 minuter sedan sa tordA:

en tvåa på 7 rum och kök

 

HusbilbussGRGdK-AXYAA_04j_jfif.jpg.991ec51997bb8f3c3ada83a703ee0ece.jpg

Sådär ja!👍🏼

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan sa CHAE:

Isbjörnar är läskiga och sjukt farliga. Visste du att isbjörnen är det enda djuret som aktivt jagar människor. De opportuniska liven!

Såg aldrig debatten men allt och alla förutom Donald Trump borde vara bättre (?)

Människor är läskiga och sjukt farliga. Visste du att människan är det enda djuret som aktivt jagar isbjörnar. De opportuniska liven!

... och andra människor.

Ja, Trump kan dra men att först NU tycka att Biden inte är lämplig.. Han är för gammal, varför det inte finns lämpligare kandidater vet jag inte. Säkert komplicerat det där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vilken sittning jag hade på tronen nyss. Kändes som alla hamburgare, cipc (ja, det stavas så härinne) och pizzor som jag någonsin ätit i mitt liv nu skets ut vid ett och samma tillfälle. 🤣Måste blivit en 50 kilos vikt nergång här och nu 😆

Vete fan vad som orsakade detta men om jag kommer på det så kan Slej få receptet och vidare sälja viktnergångs programmet på sitt äventyrsland under devisen "Skit ner dig i vikt med Serieskitar Slej!"

Kpd?

Redigerat av Dark Of Light
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jåh de e de de e e de!

Komplicerat alltså!

Ja inte angående skiteriet! Det är rätt så okomplicerat att skita!

Jaa alltså när man är nödig!

Utan jag menar det andra!
Eller alltså att det är komplicerat i Amerikat!
 

JAAaaa alltså... Ja!

Vad var frågan? 03-03.GIF.bd061e76adea49287e64c455299ca258.GIF

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...