Dark Of Light Postat 26 juni Postat 26 juni 18 timmar sedan sa slejnard: Fick dra på ett varv till med det vita ... och bitringen ligger redo?
slejnard Postat 26 juni Postat 26 juni 26 minuter sedan sa Dark Of Light: ... och bitringen ligger redo? Hmm
Fidden Postat 26 juni Postat 26 juni Ja det blir många kpd här. Nu har jag dock fått nog och åker hem i eftermiddag.
Dark Of Light Postat 26 juni Postat 26 juni (redigerat) 25 minuter sedan sa slejnard: Nåt sånt här kanske? Nu lyssnar jag ju bara genom mobilen vilket är helt meningslöst äjäntlijen... Låten är bra i sig, sången är ok. Men jag saknar lite mer knuff i ref. Inte sångmässig, det fattas något annat instrumentalt. De sista vändorna m en solo gitarr i bakgrunden låter bättre dock, kanske är det så enkelt..? Sluta inte låten så abrupt, fortsätt sola loss några vändor och tona ner låten lånsamt??? Tillbringade 10 timmar på akuten med min far igår, tog ledigt idag och var där som stöd. Blod i urinen (kateterpåse pga prostatacancer) samt kräkningar ev. pga bråck i kroppulsådern som trycker på... Ålderdomen kommer inte ensam... Redigerat 26 juni av Dark Of Light 1
slejnard Postat 26 juni Postat 26 juni Tack för synpunkter Dol! 👍 Det var synnerligen tråkigt höra om din far. Han får krya! 😢 1
Fidden Postat 26 juni Postat 26 juni Finns ju inga bra tillfällen att bli akut sjuk, men med pågående strejker och semesterperioder och värmebölja så undrar man ju... Finns där någon vårdpersonal? Krya! 1
CHAE Postat 26 juni Trådstartare Postat 26 juni 4 timmar sedan sa Dark Of Light: […] Tillbringade 10 timmar på akuten med min far igår, tog ledigt idag och var där som stöd. Blod i urinen (kateterpåse pga prostatacancer) samt kräkningar ev. pga bråck i kroppulsådern som trycker på... Ålderdomen kommer inte ensam... Ouch… Pulsåderbråcket är verkligen inte välkommet där. Krya påse, pappa DoL!!❤️ 1
Dark Of Light Postat 27 juni Postat 27 juni 8 timmar sedan sa Fidden: Finns där någon vårdpersonal? De få som finns ilar runt. Klart det är ett ansträngt läge förstås. Allt tar tid.
slejnard Postat 27 juni Postat 27 juni Ja hugaligen. Tråkigt och ledsamt. Vädret är bra och kaffet gott ändå. Morn å KPD
Dark Of Light Postat 27 juni Postat 27 juni 3 timmar sedan sa slejnard: Mulnar på här. Tropikhetta här. Regn skulle behövas. 19 timmar sedan sa slejnard: Vart nya sångspår och mix av denna också. Bättre? Ja. 👍 1
CHAE Postat 27 juni Trådstartare Postat 27 juni Kul necroposting i Storforum. Undrar om musik fick tillbaka sina 350 spänn…?
slejnard Postat 27 juni Postat 27 juni 28 minuter sedan sa CHAE: Rage quittade :debatt:? Minns inte. Debatt = musik
Fidden Postat 27 juni Postat 27 juni Minns ej. En av gångerna kanske. Har för mig han bara försvann, och att han alltid förnekade att musik och debatt var samma person. Kan ha fel. Det har jag nästan jämt.
CHAE Postat 27 juni Trådstartare Postat 27 juni 1 timme sedan sa slejnard: Minns inte. Debatt = musik Ja joo, det är ju sedan gammalt. 22 minuter sedan sa Fidden: Minns ej. En av gångerna kanske. Har för mig han bara försvann, och att han alltid förnekade att musik och debatt var samma person. Kan ha fel. Det har jag nästan jämt. Vill också minnas att debatt/musik bara lämnade.
Dark Of Light Postat 28 juni Postat 28 juni Ett uppfriskande regn här och ett tankeväckande inslag om AI producerad musik i P3s Morgonpasset. Hur många av er kan tänka sig att skapa musik och texter genom AI?
slejnard Postat 28 juni Postat 28 juni 26 minuter sedan sa Dark Of Light: Ett uppfriskande regn här och ett tankeväckande inslag om AI producerad musik i P3s Morgonpasset. Hur många av er kan tänka sig att skapa musik och texter genom AI? 👍 Jag har använt enbart AI bilder till videon här och möjligtvis om loopar till EZ drummer räknas. Annars inte. Skulle kunna tänka mig förfina texterna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.