slejnard Postat 23 juni Postat 23 juni Lämnat in däcket som hade punka. Verkar gå att laga. Billigare än att måsta köpa två nya däck.
slejnard Postat 23 juni Postat 23 juni Och miljövänligare! Med vänlig hälsning, miljöpartiets språkrör i det dolda
Dark Of Light Postat 24 juni Postat 24 juni 12 timmar sedan sa slejnard: I Am THE PT maker! I am THE PT giver!
CHAE Postat 24 juni Trådstartare Postat 24 juni (redigerat) Ooooo…keeej, då kan vi, en gång för alla, slå fast att DoL och Slej är giver och reciver. Vi tackar samtliga inblandade för ärofylld medverkan. Ni får varsin ”KPD?”-tisha på Posten🏳️🌈🫶🏼 Redigerat 24 juni av CHAE 2
CHAE Postat 24 juni Trådstartare Postat 24 juni 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Slej undrar om han får byta tishan mot en bitring? Dessvärre inte men vi har en outfitreplika (känd från ”Pulp Fiction”) som kanske kan vara något?
Dark Of Light Postat 24 juni Postat 24 juni (redigerat) Slej är förutom trådens serieskitare även gimp. Grrr... Redigerat 24 juni av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 24 juni Postat 24 juni 14 minuter sedan sa Fidden: Där borta. Är det där Slejs bitring? 1
Dark Of Light Postat 24 juni Postat 24 juni Fick avsmak av badhus under en dag på Jönköpingsbadet. Där simmade jag och möttes av en bajskorv på väg åt andra hållet. Mycket folk på liten yta, inte så fräscht...
Dark Of Light Postat 24 juni Postat 24 juni Kunde ju varit värre, jag kunde blivit förföljd av den eller kanske hade den kunnat simma brevid och försökt bli kompis.
Fidden Postat 24 juni Postat 24 juni Jaha, åker skövdebor till jkpg och badar? Det omvända gäller nämnligen också.
slejnard Postat 24 juni Postat 24 juni 20 timmar sedan sa slejnard: Lämnat in däcket som hade punka. Verkar gå att laga. Billigare än att måsta köpa två nya däck. Nu bytt! Han rekommenderade att sätta det fräschare däcket fram så jag bytte i princip två däck. Varmt! Och rostlagningen går framåt. Nu ska bara ett lager klarlack på. Varmt!
Fidden Postat 24 juni Postat 24 juni Danmark, gör mig inte besviken nu! UEFA bötfäller Danmark för att en supporter visat en banderoll med den fasansfulla och världsfredshotande texten "fuck UEFA". Nästa match förväntar jag mig minst en hel läktarsektion tapetserad med "fuck UEFA". Dansken MÅSTE stå för sin rätt att uttrycka sig!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.