Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

I torsdags när jag hämtat kaffe och skulle sätta mig vid fikahörnan fick jag plötsligt frågan om jag visste vad KPD betyder.

"Kaffe På Det" svarade jag utan att blinka. Men de trodde mig inte. De skrattade bara lite pliktskyldigt. Någon annan drog till med Tysklands kommunistiska parti, men inte heller det dög, vilket var mindre förvånande.

Tydligen var det en riktig jobbfråga och KPD dök upp lite här och var i ett projekt som frågeställaren var med i. Om jag inte redan hade blivit dissad hade jag sagt att det är så kpd funkar, men nu fick de leva vidare i ovisshet istället.

"Vad betyder kpd"....

Jävla nötter.

Redigerat av Fidden
Kpd
  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Fidden:

I torsdags när jag hämtat kaffe och skulle sätta mig vid fikahörnan diskuterade fick jag plötsligt frågan om jag visste vad KPD betyder.

"Kaffe På Det" svarade jag utan att blinka. Men de trodde mig inte. De skrattade bara lite pliktskyldigt. Någon annan drog till med Tysklands kommunistiska parti, men inte heller det dög, vilket var mindre förvånande.

Tydligen var det en riktig jobbfråga och KPD dök upp lite här och var i ett projekt som frågeställaren var med i. Om jag inte redan hade blivit dissad hade jag sagt att det är så kpd funkar, men nu fick de leva vidare i ovisshet istället.

"Vad betyder kpd"....

Jävla nötter.

Idag längstah, i morgon världen... mooahahahahh f050.GIF

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyxade till det med 1a klass. Har ätit min frukt nu som ingick. 100kr. Tänk att de kunnat odla, skörda och transportera den bananen ända hit för så lite pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
29 minuter sedan sa slejnard:

Hjälpte inte fylla på vatten i systemet. Nån luftficka nånstans. Jaja nytt försök sen! 

Försök att hitta en vattenficka vet ja. Kanske har du en gammal våtdräkt?

27 minuter sedan sa slejnard:

Överfylld källare? Vilka har du där för närvarande? 

Ah, det gamla vanliga. Diktatorer, advokater och annat pack.

25 minuter sedan sa slejnard:

Grejar med bilen också. Rost vid sparklådan vänster fram. Inget hål men bäst mota Olle i grind. 
Så har jag itu ett träd idag. Händelserik dag. Bra jobbat slejnard! 

Säg till den där jävla Olle att ge fan i att sparka hål på din bil, säg att du känner en demon det brukar ordna saker... ibland till det sämre men ändå.

Redigerat av Dark Of Light
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...