Fidden Postat 22 juni Postat 22 juni Du undrar om Gülen är kort? Jag vet inte. Men hans förnamn är synnerligen längstah-anpassat. Feth-Ullah 3
slejnard Postat 22 juni Postat 22 juni En kommenterade mitt inlägg i youtube tråden och då såg mitt citerade inlägg ut att vara skrivet på kyrilliska?
slejnard Postat 22 juni Postat 22 juni 2 minuter sedan sa Neosus: Han är fullständigt Gülen! Med en lätt blånad
Dark Of Light Postat 22 juni Postat 22 juni 1 minut sedan sa slejnard: En kommenterade mitt inlägg i youtube tråden och då såg mitt citerade inlägg ut att vara skrivet på kyrilliska? Det kryllar av dem.
Fidden Postat 22 juni Postat 22 juni Feth-Ullah var också inne tror jag. Han jagade nån liten parvel.
Fidden Postat 22 juni Postat 22 juni Experten konstaterar att det är osannolikt att något osannolikt ska inträffa.
Dark Of Light Postat 22 juni Postat 22 juni 4 minuter sedan sa Fidden: Är Peppe Engh med? Nä, nu gick han.
Fidden Postat 22 juni Postat 22 juni 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Säkerheten får de jobba på... Lurigt det där...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.