Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Kane sätter första målet. England trycker på danskarna, klasskillnaden märks...

Vi ska dock inte gnälla på danskarna. Vi är ju inte ens med...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Lugnet. Lättnaden. Det känns så mycket enklare att andas nu när en veckas för-semester väntar. För bara ett par dagar sedan planerade jag nästan att lägga mer mitt arbetsliv, för att det kändes som att det var alldeles för långt till ledigheten. Tänkte att det skulle vara mysigt att bli narkoman eller nåt istället.

Men nu tog jag mig genom den där sista arbetsdagen trots allt. Visserligen med hjälp av en dos koffein och två burkar matjessill, men vi har ju alla våra laster.

Imorgon är det midsommar. Då ska jag inte göra ett skit. Och det kommer vara fantastiskt.

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Bra med semester fidden! Tycker själv det är vanvettigt skönt å jobba 75%. Har sjukersättning sista tjugofemman. Nu stundar 6 veckors semester! Varit och fiskat ikväll. En händelserik tripp. Fångade två regnbågar och märkte sen att jag hade punktering när jag skulle hem. Ringde en vän som ställde upp och hämtade ett vinterdäck hemma hos mig och grejer för att byta däcket. 6 mil enkel väg! Sen när jag väl kunde åka blev jag stannandes pga världens längsta godståg. Såg en älg 🫎 springa över vägen och kappkörde med en duva!

midsommar blir lugn ☺️ 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan sa Fidden:

Lugnet. Lättnaden. Det känns så mycket enklare att andas nu när en veckas för-semester väntar. För bara ett par dagar sedan planerade jag nästan att lägga mer mitt arbetsliv, för att det kändes som att det var alldeles för långt till ledigheten. Tänkte att det skulle vara mysigt att bli narkoman eller nåt istället.

Men nu tog jag mig genom den där sista arbetsdagen trots allt. Visserligen med hjälp av en dos koffein och två burkar matjessill, men vi har ju alla våra laster.

Imorgon är det midsommar. Då ska jag inte göra ett skit. Och det kommer vara fantastiskt.

GRATTIS SOM FAN TILL SEMESTER!🎉🥳

8 timmar sedan sa slejnard:

Bra med semester fidden! Tycker själv det är vanvettigt skönt å jobba 75%. Har sjukersättning sista tjugofemman. Nu stundar 6 veckors semester! Varit och fiskat ikväll. En händelserik tripp. Fångade två regnbågar och märkte sen att jag hade punktering när jag skulle hem. Ringde en vän som ställde upp och hämtade ett vinterdäck hemma hos mig och grejer för att byta däcket. 6 mil enkel väg! Sen när jag väl kunde åka blev jag stannandes pga världens längsta godståg. Såg en älg 🫎 springa över vägen och kappkörde med en duva!

midsommar blir lugn ☺️ 

Vilken händelsekavalkad du bjuder på💪🏼❤️

1 timme sedan sa Dark Of Light:

Klad mihsåmar, tenk på struhturen! Sjong håpp handtralla lej!

Apan har rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa CHAE:

 

Apan har rätt.

Klar han har som kårvi spad. Rålig at fler vill chöta åm chemkåntår i cheljen. Klöm inte damma av chålslag åch ret perm på ret chylla.

Anwän rickli me post titt lappen åch åckså ibland venster hand såm åmvechsling! Jolen står strax i dåren men nu är d såmar.

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan sa Dark Of Light:

Klar han har som kårvi spad. Rålig at fler vill chöta åm chemkåntår i cheljen. Klöm inte damma av chålslag åch ret perm på ret chylla.

Anwän rickli me post titt lappen åch åckså ibland venster hand såm åmvechsling! Jolen står strax i dåren men nu är d såmar.

Ja jävlar…

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan sa Dark Of Light:

Jaha ja... download.jpg.b8f52d60c7560a37220bcc72ff7cd28f.jpg

Ja fint ska det vara minsann…

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...