Neosus Postat 20 januari Dela Postat 20 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 januari Dela Postat 20 januari Jag brukar inte säga "ingenting" när jag äter. Det vore ju högst onormalt. Bara gå runt och äta och säga "ingenting". Hur fan skulle det se ut? Man vill ju verka normal. Även som demon. Annars vore det ju inte speciellt trovärdigt att jag skulle vara mänsklig och sånt. Grattis till PTn. Posta nu inte en heliokopeter efteråt som en jeffla amatör. Bättre att låta bli!!! Försök verka normal. Fast du är Gudh. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 januari Dela Postat 20 januari Just sett house of Gucci på SVT play. Bra film faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 januari Dela Postat 20 januari Man kanske skulle ta och titta på den då da! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 januari Dela Postat 20 januari 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 januari Dela Postat 20 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 januari Dela Postat 20 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 januari Dela Postat 20 januari ...titta på filmen alltså! De va DE ja ville ha sagt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 januari Dela Postat 20 januari 😃 ja det skulle du göra. Se på filmen alltså. Sen! Efter att du skrivit några rader här alltså. Och slutat headbanga alltså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 januari Dela Postat 20 januari JA exakt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 januari Dela Postat 20 januari 😃 Lysande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 januari Dela Postat 20 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 januari Dela Postat 21 januari 7 timmar sedan sa Neosus: Säger ni: Lakrits Lackris Lakriis Lackriiisch Läkrish Laakris ..eller säger ni ingenting när ni äter det? Jag säger nom nom nom, när jag äter dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 januari Dela Postat 21 januari Har ju hört den här typen av alster tidigare. Elvis eller Cash som sjunger modernare låtar via AI. En kul grej, men samtidigt minst lika skrämmande som deep fake filmer. Beatles använde AI till sin sista låt. Då var användningsområdet seriöst. Liksom kontrollerat. Sådana här saker som exemplet nedan känns roligt initialt men... vem ska man tro på som DiLeva skaldade? Juridiken lär få vika sig fler dubbelt för att reda ut vem som har rätt att göra vad. AI är ett hot inom många områden. Utvecklarna skiter i riskerna, de utvecklar ju bara utan eftertanke. Pengar går först, ända in i graven. Det kulturella har ju redan fått sina smällar. Illustratörer, skådespelare, inläsare... Vad säger ni? Om ni hade varit kända artister och plötsligt medverkat i något sammanhang (t ex film eller låt) som ni inte alls medverkat i. Hur hade det känts? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 januari Dela Postat 21 januari DET gör mig förbannad om man använder mig själv utan min tillåtelse.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 januari Dela Postat 21 januari Ja inte okej! ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 januari Dela Postat 21 januari Kaffe då? Är kaffe okej?? Va??? 😦 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 januari Dela Postat 21 januari Rejäl frunch. Två toast å tomtegröt. Nu stundar skidskytte. Lite varmare ute. -21. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 januari Dela Postat 21 januari Skitskytte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 januari Trådstartare Dela Postat 21 januari 42 minuter sedan sa slejnard: Rejäl frunch. Två toast å tomtegröt. Nu stundar skidskytte. Lite varmare ute. -21. Toast och tomtegröt!!! HÄLVÄTTE, slej slår på stort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 januari Trådstartare Dela Postat 21 januari 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Skitskytte? Ja, det är korrekt uppfattat; ett gäng shit flingin’ schimpanser har samlats en masse ute i spåret. Lite som riksdagen fast med snö. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 januari Dela Postat 21 januari 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Skitskytte? Ja går Inge vidare för di svenske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 januari Dela Postat 21 januari 4 minuter sedan sa CHAE: Toast och tomtegröt!!! HÄLVÄTTE, slej slår på stort. Det händer ibland. 😊👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 januari Dela Postat 21 januari Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 januari Dela Postat 21 januari Sc7uuuuuh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 januari Trådstartare Dela Postat 21 januari Spela in hi-hat med munnen? Har stackarn inget DAW?!? Hm jo, TS har ett DAW; FL. Varför då ta den tämligen besvärliga vägen att spela in saker med munnen just?!? Ja, se dagens ungdom. På min tid hade vi rullband. Storforum levererar guldkorn på guldkorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 januari Dela Postat 21 januari Bah! På min tid hade vi pergament rullar och fjärtade höga hatt ljud. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 januari Dela Postat 21 januari 21 timmar sedan sa Neosus: Imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 januari Dela Postat 21 januari Tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 januari Dela Postat 21 januari Mañana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.