Neosus Postat 18 juni Postat 18 juni Att dom håller på än dom där antik musikanterna från 1800-talet!
-k9- Postat 18 juni Postat 18 juni 8 minuter sedan sa Neosus: Att dom håller på än dom där antik musikanterna från 1800-talet! 1800 talet? De är väl äldre än så. Generationen efter Led Zeppelin och T-rex vill jag minnas. Så strax efter juraperioden om jag räknat rätt. Tihi!
-k9- Postat 18 juni Postat 18 juni Just nu sa Fidden: Dinosaur Jr var väl nyligen här också, men det missade jag. Vet inte vad det är för band. Gissar att det är kids från 00-talet då.
-k9- Postat 18 juni Postat 18 juni Hört gruppen Korslagda Kukar? Ankan tipsade om dem i Fråga Anders och Måns i samma avsnitt som han nämnde Dinosaur JR i.
-k9- Postat 18 juni Postat 18 juni Lyssnar på Slejnards War Pigs cover igen. Har slutat gilla den nu. Har gått över till att älska den.... 1
Dark Of Light Postat 18 juni Postat 18 juni 1 timme sedan sa -k9-: Hört gruppen Korslagda Kukar? Ankan tipsade om dem i Fråga Anders och Måns i samma avsnitt som han nämnde Dinosaur JR i. Är det de som mest spelar balle-ader som stående repertoar?
slejnard Postat 18 juni Postat 18 juni 1 timme sedan sa -k9-: Lyssnar på Slejnards War Pigs cover igen. Har slutat gilla den nu. Har gått över till att älska den.... Älska bör man 😍
Dark Of Light Postat 18 juni Postat 18 juni (redigerat) Mivsobbar nesta helg... seda cher de jål! Sjung hopp handtralla lej! Redigerat 18 juni av Dark Of Light 1
Neosus Postat 18 juni Postat 18 juni 2 timmar sedan sa -k9-: Lyssnar på Slejnards War Pigs cover igen. Har slutat gilla den nu. Har gått över till att älska den.... Medhåll! Den EE grym! 1
slejnard Postat 18 juni Postat 18 juni Texten har jag inte brytt mig så mycket om förr men den är å riktigt bra! Generals gathered in their masses Just like witches at black masses Evil minds that plot destruction Sorcerer of death's construction In the fields, the bodies burning As the war machine keeps turning Death and hatred to mankind Poisoning their brainwashed minds Oh lord, yeah! Politicians hide themselves away They only started the war Why should they go out to fight? They leave that role to the poor, yeah Time will tell on their power minds Making war just for fun Treating people just like pawns in chess Wait till their judgement day comes, yeah! Now in darkness, world stops turning Ashes where their bodies burning No more war pigs have the power Hand of God has struck the hour Day of judgement, God is calling On their knees, the war pigs crawling Begging mercy for their sins Satan laughing, spreads his wings Oh lord, yeah!
-k9- Postat 19 juni Postat 19 juni 19 timmar sedan sa -k9-: Ska dit och träffa lite blandat folk. Gamla polare, folk från STRILSÄK och folk jag bara lirat spel med online. Tänk vad ung och naiv jag var där.... Med facit i hand så vet jag nu att det inte blev så alls. Men det vart lika kul eller kuligare än planerat ändå. Men att det blev sådant tåg kaos idag är ju helt onödigt.
slejnard Postat 19 juni Postat 19 juni Morn å KPD. Nä om man skulle lära sig sjunga lite bättre. Nä klent, surt å ansträngt låter det på sina ställen på en del låtar. Bara påt igen!
-k9- Postat 19 juni Postat 19 juni Lite kul att dudsen som satt tre säten bakom mig vissla på War Pigs alla 3 när vi klev av tåget igår. Tydligen gav jag ljud ifrån mig när jag lysande på cover igår. Ooops! 1
-k9- Postat 19 juni Postat 19 juni 17 timmar sedan sa Dark Of Light: Är det de som mest spelar balle-ader som stående repertoar? Spelar de "slapp-bas"?
-k9- Postat 19 juni Postat 19 juni Fic göra fyra ombokningar av tåg, innan jag kom med ett från Fjollträsk. Så 5e tåget gillt, antar jag. Just nu står det på min trafikinformation att tåget är inställt från Borlänge och att det går från perrong X. Men kundtjänsten säger att det ska gå i tid ifrån Borlänge. Förvirrad!
Dark Of Light Postat 19 juni Postat 19 juni 3 timmar sedan sa slejnard: Morn å KPD. Nä om man skulle lära sig sjunga lite bättre. Nä klent, surt å ansträngt låter det på sina ställen på en del låtar. Bara påt igen! Den där är svår. Kräver kraft o kontroll. Kör på! 1
Neosus Postat 19 juni Postat 19 juni Det du skickade till mig nu Slej, låter riktigt bra! Bara kötta på! 👍 1
-k9- Postat 19 juni Postat 19 juni 3 timmar sedan sa slejnard: Morn å KPD. Nä om man skulle lära sig sjunga lite bättre. Nä klent, surt å ansträngt låter det på sina ställen på en del låtar. Bara påt igen! Det jobbiga med att bli bättre, är att man lät sämre förr. 1
-k9- Postat 19 juni Postat 19 juni Det fina med att bli bättre är att man låter bättre, än man gjorde förr
slejnard Postat 19 juni Postat 19 juni 2 minuter sedan sa -k9-: Det fina med att bli bättre är att man låter bättre, än man gjorde förr Ja så är det ju iofs. Ändå!
Neosus Postat 19 juni Postat 19 juni (redigerat) 1 timme sedan sa -k9-: Det fina med att bli bättre är att man låter bättre, än man gjorde förr Inte nog med det! Det blir tillåmed bättre när det blir bättre! Bara en SÅN sak! Redigerat 19 juni av Neosus Glömde det!
Dark Of Light Postat 19 juni Postat 19 juni 2 timmar sedan sa -k9-: Det jobbiga med att bli bättre, är att man lät sämre förr. 2 timmar sedan sa -k9-: Det fina med att bli bättre är att man låter bättre, än man gjorde förr Ändå var det bättre förr och ju förr desto bättre... eller om det var sämre?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.