slejnard Postat 12 juni Postat 12 juni 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Volvo 184, fanns den? Ursäkta, jag blev lite nostalgisk. Tror inte det.
Naymari Postat 12 juni Postat 12 juni 5 hours ago, Dark Of Light said: Volvo 184, fanns den? Ursäkta, jag blev lite nostalgisk. Nä. Men ”Dinky Toys” modell #184 var en Volvo 122S amazon alltid något? Med vänlig hälsning, toalett-googlaren
Dark Of Light Postat 13 juni Postat 13 juni 6 timmar sedan sa Naymari: Nä. Men ”Dinky Toys” modell #184 var en Volvo 122S amazon alltid något? Med vänlig hälsning, toalett-googlaren För att inte tala om att leksaken hade Windows. Redan då.
slejnard Postat 13 juni Postat 13 juni Nä? Nu ska ni få höra. Kokat älg och ren - revben i en sluring av coca cola, soja och fond. Lagt dom i marinad. I eftermiddag ska de grillas. Blir gott! Potatisgratäng till det. 😋
Dark Of Light Postat 13 juni Postat 13 juni 27 minuter sedan sa slejnard: Nä? Nu ska ni få höra. Kokat älg och ren - revben i en sluring av coca cola, soja och fond. Lagt dom i marinad. I eftermiddag ska de grillas. Blir gott! Potatisgratäng till det. 😋 Solen tittar fram en aning mer i det undre inlägget. Låter väldans gött det där!
slejnard Postat 13 juni Postat 13 juni 7 timmar sedan sa Neosus: Jaså är det kaffe på G? 6 timmar sedan sa Dark Of Light: Å påtår minsann. Fint skareva. ☕️☕️☕️
CHAE Postat 13 juni Trådstartare Postat 13 juni DÄ BRINNER VA?! Brand. Krematorium. Lilla Aska. You can’t make this one up…
slejnard Postat 13 juni Postat 13 juni 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Solen tittar fram en aning mer i det undre inlägget. Låter väldans gött det där! Grillningen blev väldigt bra! 😅
Neosus Postat 13 juni Postat 13 juni 1 timme sedan sa CHAE: DÄ BRINNER VA?! Brand. Krematorium. Lilla Aska. You can’t make this one up… 1 minut sedan sa slejnard: Grillningen blev väldigt bra! 😅 Härligt! 👍 1
slejnard Postat 13 juni Postat 13 juni 47 minuter sedan sa Neosus: Kaffedags igen… 36 minuter sedan sa Dark Of Light: 2 koppar. Jo jag tackar ☺️
slejnard Postat 13 juni Postat 13 juni 1 timme sedan sa Dark Of Light: Känns som vi haft det här samtalet förut? När var 35 minuter sedan sa Neosus: Ja det känns bekant Hur?
Dark Of Light Postat 13 juni Postat 13 juni 10 timmar sedan sa Neosus: 9 timmar sedan sa Dark Of Light: 3 timmar sedan sa slejnard: Jaså är det kaffe på G? Å påtår minsann. Fint skareva. ☕️☕️☕️ 1 timme sedan sa Neosus: 1 timme sedan sa Dark Of Light: 26 minuter sedan sa slejnard: Kaffedags igen… 2 koppar. Jo jag tackar ☺️ Vu jade.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.