slejnard Postat 7 juni Postat 7 juni 19 minuter sedan sa Neosus: Ja Meta grejen fattar jag men samtidigt fattar jag ingenting... Varför skickar man inte ett mail innan? Så dumt allting med det där! Ja verkligen knepigt 🤔
Fidden Postat 7 juni Postat 7 juni De stänger väl det som är knutet till kontot som gjort nåt när det var hackat. Kommer du åt instat fortfarande är det nog via den du måste gå.
Naymari Postat 7 juni Postat 7 juni Jag förutspår att Facebook kommer självdö inom 5-7 år ändå. Lika bra att vara steget före.
Fidden Postat 7 juni Postat 7 juni Internet är bara en fluga. Men ja, Facebook har varit döende länge. Det är ju bara reels, förslag och sponsrade inlägg. Har ingen aning om vad mina facebookvänner sysslar med.
Neosus Postat 7 juni Postat 7 juni 8 minuter sedan sa Fidden: De stänger väl det som är knutet till kontot som gjort nåt när det var hackat. Kommer du åt instat fortfarande är det nog via den du måste gå. Insta har jag men hittar inte rätt väg att gå. Hitta någon kontakt till facebook är inte lätt.
Fidden Postat 7 juni Postat 7 juni Men jag vet inte. Slej är nog bättre på det där. Han brukar meta. 2
Neosus Postat 7 juni Postat 7 juni Jag vet inte.. Det är svårt att hitta något som är knutet till facebook! Vägen dit är lixom värre än kringelkrokiga vägarna o Norge... Hittar ni kontaktuppgifter till facebook så gör ni det bra.
CHAE Postat 8 juni Trådstartare Postat 8 juni 46 minuter sedan sa slejnard: Vart räkmacka här på kajutan. Gled in. Vart då? 18 minuter sedan sa slejnard: Men ska man köpa en glass eller? Nej.
Dark Of Light Postat 8 juni Postat 8 juni 5 timmar sedan sa Neosus: Nähe pöjkar å fleckor, det får bli lite mat på det här! 59 minuter sedan sa slejnard: I din mamma jo 😮 It´s... 58 minuter sedan sa slejnard: Det är på kajutan i Skellefteå det händer! 😱 ... a declaration of WAR!!!!
Dark Of Light Postat 8 juni Postat 8 juni Ja, då så. 6 timmar sedan sa Neosus: 2 timmar sedan sa Dark Of Light: 1 timme sedan sa Dark Of Light:
Dark Of Light Postat 8 juni Postat 8 juni 2 minuter sedan sa Dark Of Light: 1 minut sedan sa Dark Of Light: Just nu sa Dark Of Light:
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.