Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
4 timmar sedan sa slejnard:

Övat litt. Kul jamma med sig själv ibland. Vart lite sugen på göra en komplett makeover av line of the music. Tror jag skulle kunna sjunga den bättre nu! Kanske lite EDM vs rock-stuk. Skulle det kunna va nåt att bita i? Proddsugen neosus, om jag gör en grund? Inte precis nu men senare… 

Festlig idé! Go for it, Slej. Behöver du stämmor så hojta till så ställer jag mer än gärna upp👍🏼

Jag gjorde en tockendäringa makeover med både ”Glöd” och nu senast ”Atomvinter”. 
För mig personligen kändes det viktigt att göra låtarna rättvisa och få dem att låta som jag ville , framförallt ”Atomvinter” för jag vet att de är starka låtar att ha i låtkatalogen.

Redigerat av CHAE
  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hm. Under några dagar har det varit segt att komma in i forat här. Man kommer in men efter en viss fördröjning. I förrgår gick det inte alls. Fler av er som upplevt störningar av dylikt slag?

Putin har valt oss som sin värsta fiende?
Vi är den nya onda satan!?

Det var på tiden...

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan sa Dark Of Light:

Sååå... Vad har du nu hittat på? d_coffee.GIF

Dom tyckte att mitt Instagram inte följer deras regler. Mitt IG blev hackat tidigare.  

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Neosus:

Dom tyckte att mitt Instagram inte följer deras regler. Mitt IG blev hackat tidigare.  

 

1 timme sedan sa Neosus:

Avstängt.jpg

Tråkigt. Så nu ska det stångas horn och bestämmas vem som har störst tvistlösningsorgan. Låter inte så kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Polisanmäla Meta kan man göra men känns bara jobbigt!

Usch! 

Tänker avvakta och se om det händer något i framtiden! blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...