slejnard Postat 6 juni Dela Postat 6 juni 1 minut sedan sa Neosus: Yep! Hojta till sedan så ser vi vad som händer! Kul 🤩 det ska jag. Måste få igång lite geist bara så det kan dröja några veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Det kommer när det kommer! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Yepperligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 juni Trådstartare Dela Postat 6 juni (redigerat) 4 timmar sedan sa slejnard: Övat litt. Kul jamma med sig själv ibland. Vart lite sugen på göra en komplett makeover av line of the music. Tror jag skulle kunna sjunga den bättre nu! Kanske lite EDM vs rock-stuk. Skulle det kunna va nåt att bita i? Proddsugen neosus, om jag gör en grund? Inte precis nu men senare… Festlig idé! Go for it, Slej. Behöver du stämmor så hojta till så ställer jag mer än gärna upp👍🏼 Jag gjorde en tockendäringa makeover med både ”Glöd” och nu senast ”Atomvinter”. För mig personligen kändes det viktigt att göra låtarna rättvisa och få dem att låta som jag ville då, framförallt ”Atomvinter” för jag vet att de är starka låtar att ha i låtkatalogen. Redigerat 6 juni av CHAE 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Makeover-summer alltså? Hmmm. Kanske skulle ta tag i nåt halvfärdigt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/gw0wxa/asele-grannarna-om-skracken-sex-lagenheter-totalforstorda-i-brand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni Dela Postat 7 juni 9 timmar sedan sa Fidden: Är det här du? Äjengcligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni Dela Postat 7 juni Morn å KPD! Stämmor ja tack 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni Dela Postat 7 juni ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni Dela Postat 7 juni Idag bär det av till Skellefteå för camping i helgen. ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni Dela Postat 7 juni 15 timmar sedan sa Fidden: Makeover-summer alltså? Hmmm. Kanske skulle ta tag i nåt halvfärdigt... Inget slår ju en rejäl väckarklocke remix! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni Dela Postat 7 juni Är det nån här inne som har fått sitt facebook konto avstängt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni Dela Postat 7 juni NU hatar jag facebook! HUR ska jag kunna logga in och överklaga beslutet eftersom kontot är avstängt? Kommer ju inte in... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni Dela Postat 7 juni 2 timmar sedan sa Neosus: Är det nån här inne som har fått sitt facebook konto avstängt? Sååå... Vad har du nu hittat på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni Dela Postat 7 juni Hm. Under några dagar har det varit segt att komma in i forat här. Man kommer in men efter en viss fördröjning. I förrgår gick det inte alls. Fler av er som upplevt störningar av dylikt slag? Putin har valt oss som sin värsta fiende? Vi är den nya onda satan!? Det var på tiden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni Dela Postat 7 juni 53 minuter sedan sa Dark Of Light: Sååå... Vad har du nu hittat på? Dom tyckte att mitt Instagram inte följer deras regler. Mitt IG blev hackat tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni Dela Postat 7 juni Trist neosus! 🥲 nu är vi då i Skellefteå 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juni Dela Postat 7 juni 1 timme sedan sa Neosus: Dom tyckte att mitt Instagram inte följer deras regler. Mitt IG blev hackat tidigare. 1 timme sedan sa Neosus: Tråkigt. Så nu ska det stångas horn och bestämmas vem som har störst tvistlösningsorgan. Låter inte så kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni Dela Postat 7 juni (redigerat) Polisanmäla Meta kan man göra men känns bara jobbigt! Usch! Tänker avvakta och se om det händer något i framtiden! Redigerat 7 juni av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni Dela Postat 7 juni Ni som har mig på eran vänlista i facebook.. Är mitt konto nedtaget eller finns den där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni Dela Postat 7 juni 7 minuter sedan sa Neosus: Ni som har mig på eran vänlista i facebook.. Är mitt konto nedtaget eller finns den där? Ska kolla! Brb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni Dela Postat 7 juni 8 minuter sedan sa Neosus: Ni som har mig på eran vänlista i facebook.. Är mitt konto nedtaget eller finns den där? Nej den finns inte. Vafan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni Dela Postat 7 juni Aja! Då kan fisbok åka iväg åt skogen fullständigt.. Jag är klar med skiten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni Dela Postat 7 juni Förstå det ironiska.. Mitt INSTAGRAM följer inte deras regler, då stänger man av Facebook kontot! Begriper ingenting! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni Dela Postat 7 juni (redigerat) Varför stänger man inte av IG istället? Redigerat 7 juni av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni Dela Postat 7 juni Stäng av min hjärna istället... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni Dela Postat 7 juni 32 minuter sedan sa Neosus: Förstå det ironiska.. Mitt INSTAGRAM följer inte deras regler, då stänger man av Facebook kontot! Begriper ingenting! Det hänger ihop! META. Samma grejs. Man kan även meta fesk… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juni Dela Postat 7 juni Ja Meta grejen fattar jag men samtidigt fattar jag ingenting... Varför skickar man inte ett mail innan? Så dumt allting med det där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.