Neosus Postat 6 juni Postat 6 juni Går ganska snabbt att bromsa ner raketen. Nu är den nere vid 21000 bara.. Coolt!
Fidden Postat 6 juni Postat 6 juni Den andra kameran satt inuti den andra flappen, så den är nog påväg till månen nu
Neosus Postat 6 juni Postat 6 juni Joxade till en gammal slagdänga! Mixat enbart i HD250 lurar! Hur låter det? https://www.dropbox.com/scl/fi/annw8nsyvnyx2o2gkt9di/202206-Test.mp3?rlkey=ycxdubdj9rc9l8zivgzlkux0c&st=7f49id2e&dl=0
Fidden Postat 6 juni Postat 6 juni He låter bra i mina högtalare. Påminner lite om den där dua lipa-låten som hon dansar pennvässardansen till.
CHAE Postat 6 juni Trådstartare Postat 6 juni 37 minuter sedan sa Neosus: Pennvässardans? 😄 […] Njaaääh, det är Fidden. Han har lite svårt med språket🤷🏻♂️
slejnard Postat 6 juni Postat 6 juni 1 timme sedan sa Neosus: Joxade till en gammal slagdänga! Mixat enbart i HD250 lurar! Hur låter det? https://www.dropbox.com/scl/fi/annw8nsyvnyx2o2gkt9di/202206-Test.mp3?rlkey=ycxdubdj9rc9l8zivgzlkux0c&st=7f49id2e&dl=0 He låt bra låt he! 👍
slejnard Postat 6 juni Postat 6 juni Skulle gärna prova vässa pennan till den men har låg inspiration nu på sommaren.
Neosus Postat 6 juni Postat 6 juni Jåh! Det är nog ingen låt jag söker aktivt efter sång. Tror det är svårt att hitta något som passar! Tack iallafall! 1
Neosus Postat 6 juni Postat 6 juni 1 timme sedan sa Neosus: Pennvässardans? 😄 Jag ska hitta den... ...nä jag hittar inte! 😅 1
Fidden Postat 6 juni Postat 6 juni Du kan bokstavligen söka efter pensil sharpener dua lipa och hitta den på 2 sekunder.
Dark Of Light Postat 6 juni Postat 6 juni 1 timme sedan sa Fidden: Du kan bokstavligen söka efter pensil sharpener dua lipa och hitta den på 2 sekunder. Pencil stavas med c, presic som lakritc eller cips.
Fidden Postat 6 juni Postat 6 juni 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Pencil stavas med c, presic som lakritc eller cips. Är det här du? 3
slejnard Postat 6 juni Postat 6 juni Övat litt. Kul jamma med sig själv ibland. Vart lite sugen på göra en komplett makeover av line of the music. Tror jag skulle kunna sjunga den bättre nu! Kanske lite EDM vs rock-stuk. Skulle det kunna va nåt att bita i? Proddsugen neosus, om jag gör en grund? Inte precis nu men senare… 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.