Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni 26700 km/h är ganska snabbt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Köra 300 i en gammal Dodge Dart är inte ens i närheten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Går ganska snabbt att bromsa ner raketen. Nu är den nere vid 21000 bara.. Coolt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni 20000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Flappen brinner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Kan nån rengöra kameralinsen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Den där kameran verkar tålig ändå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Ja otroligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni De borde bygga flappen av kameror! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Den andra kameran satt inuti den andra flappen, så den är nog påväg till månen nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Det var dåligt med bilder på landningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Vi får se landningen på månen istället då.. 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni NU ska ja steka mat! Heda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Joxade till en gammal slagdänga! Mixat enbart i HD250 lurar! Hur låter det? https://www.dropbox.com/scl/fi/annw8nsyvnyx2o2gkt9di/202206-Test.mp3?rlkey=ycxdubdj9rc9l8zivgzlkux0c&st=7f49id2e&dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni He låter bra i mina högtalare. Påminner lite om den där dua lipa-låten som hon dansar pennvässardansen till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Pennvässardans? 😄 Jag ska hitta den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 juni Trådstartare Dela Postat 6 juni 37 minuter sedan sa Neosus: Pennvässardans? 😄 […] Njaaääh, det är Fidden. Han har lite svårt med språket🤷🏻♂️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni Dela Postat 6 juni 1 timme sedan sa Neosus: Joxade till en gammal slagdänga! Mixat enbart i HD250 lurar! Hur låter det? https://www.dropbox.com/scl/fi/annw8nsyvnyx2o2gkt9di/202206-Test.mp3?rlkey=ycxdubdj9rc9l8zivgzlkux0c&st=7f49id2e&dl=0 He låt bra låt he! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Skulle gärna prova vässa pennan till den men har låg inspiration nu på sommaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Jåh! Det är nog ingen låt jag söker aktivt efter sång. Tror det är svårt att hitta något som passar! Tack iallafall! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni 1 timme sedan sa Neosus: Pennvässardans? 😄 Jag ska hitta den... ...nä jag hittar inte! 😅 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Du kan bokstavligen söka efter pensil sharpener dua lipa och hitta den på 2 sekunder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Ahh... fasiken va dum ja e! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juni Dela Postat 6 juni 1 timme sedan sa Fidden: Du kan bokstavligen söka efter pensil sharpener dua lipa och hitta den på 2 sekunder. Pencil stavas med c, presic som lakritc eller cips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Pencil stavas med c, presic som lakritc eller cips. Är det här du? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Övat litt. Kul jamma med sig själv ibland. Vart lite sugen på göra en komplett makeover av line of the music. Tror jag skulle kunna sjunga den bättre nu! Kanske lite EDM vs rock-stuk. Skulle det kunna va nåt att bita i? Proddsugen neosus, om jag gör en grund? Inte precis nu men senare… 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni Dela Postat 6 juni 💃 🕺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Yep! Hojta till sedan så ser vi vad som händer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.