Dark Of Light Postat 5 juni Postat 5 juni 1 timme sedan sa Neosus: Till ni som gillar vapen.. Expert på stjärt! Hon är nära att få ryggskott dock
slejnard Postat 5 juni Postat 5 juni Varit med en polare som även brukar mecka med mina gitarrer. Han har joxat fram en massa bra ljud på mojängen där jag köpte. Låter riktigt bra 👍
Fidden Postat 6 juni Postat 6 juni Jo tack. Har byggt ihop detta och har ju en del plats kvar för fler pedaler, även om jag inte känner något behov av det just nu. Så länge får förstärkarens gainpedal fylla lite av ytan. 1
Naymari Postat 6 juni Postat 6 juni 1 hour ago, Fidden said: Jo tack. Har byggt ihop detta och har ju en del plats kvar för fler pedaler, även om jag inte känner något behov av det just nu. Så länge får förstärkarens gainpedal fylla lite av ytan. Jo tack, En Klon där och du är klar. https://www.ebay.com/itm/116193389767
CHAE Postat 6 juni Trådstartare Postat 6 juni 1 timme sedan sa Fidden: Jo tack. Har byggt ihop detta och har ju en del plats kvar för fler pedaler, även om jag inte känner något behov av det just nu. Så länge får förstärkarens gainpedal fylla lite av ytan. Trevligt, trevligt! Köpepedaler, jo man tackar. Fint ska det vara minsann.
Naymari Postat 6 juni Postat 6 juni 28 minutes ago, Fidden said: Jo tack, som hittat! Sen kommer den fastna i tullen så man måste momsa på den jäkeln.
Fidden Postat 6 juni Postat 6 juni Dags att leta upp en favoritstream för starship-uppskjutningen. Jag håller mig nog till everyday astronaut.
Fidden Postat 6 juni Postat 6 juni Blir det ett stort nationaldagsfyrverkeri av det hela? Det är frågan.
Fidden Postat 6 juni Postat 6 juni Såg ut som boostern lyckades sväva över vattenytan några sekunder precis som en tegelsten inte gör.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.