Fidden Postat 4 juni Dela Postat 4 juni Gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juni Dela Postat 5 juni Jåh! ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juni Dela Postat 5 juni ☕️ ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juni Dela Postat 5 juni ☕☕☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 juni Dela Postat 5 juni Det vore gott med bullar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juni Dela Postat 5 juni Ja faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juni Dela Postat 5 juni Till ni som gillar vapen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juni Dela Postat 5 juni 1 timme sedan sa Neosus: Till ni som gillar vapen.. Expert på stjärt! Hon är nära att få ryggskott dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juni Dela Postat 5 juni ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juni Dela Postat 5 juni Varit med en polare som även brukar mecka med mina gitarrer. Han har joxat fram en massa bra ljud på mojängen där jag köpte. Låter riktigt bra 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 juni Dela Postat 5 juni (redigerat) Annars då Redigerat 5 juni av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juni Trådstartare Dela Postat 5 juni Jo tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Jo tack. Har byggt ihop detta och har ju en del plats kvar för fler pedaler, även om jag inte känner något behov av det just nu. Så länge får förstärkarens gainpedal fylla lite av ytan. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Jo tack. Ser trevligt ut det där fidden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juni Dela Postat 6 juni 1 hour ago, Fidden said: Jo tack. Har byggt ihop detta och har ju en del plats kvar för fler pedaler, även om jag inte känner något behov av det just nu. Så länge får förstärkarens gainpedal fylla lite av ytan. Jo tack, En Klon där och du är klar. https://www.ebay.com/itm/116193389767 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Jo tack, som hittat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 juni Trådstartare Dela Postat 6 juni 1 timme sedan sa Fidden: Jo tack. Har byggt ihop detta och har ju en del plats kvar för fler pedaler, även om jag inte känner något behov av det just nu. Så länge får förstärkarens gainpedal fylla lite av ytan. Trevligt, trevligt! Köpepedaler, jo man tackar. Fint ska det vara minsann. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juni Dela Postat 6 juni 28 minutes ago, Fidden said: Jo tack, som hittat! Sen kommer den fastna i tullen så man måste momsa på den jäkeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Jåh takk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni Dela Postat 6 juni nnnn’ dakk! klippt gräset. ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Dags att leta upp en favoritstream för starship-uppskjutningen. Jag håller mig nog till everyday astronaut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Blir det ett stort nationaldagsfyrverkeri av det hela? Det är frågan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni Dela Postat 6 juni 7uuuuu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Och DÄR tjongades raketen iväg upp i det blå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Såg ut som boostern lyckades sväva över vattenytan några sekunder precis som en tegelsten inte gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Regn på det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Kaffet är slut för övrigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juni Dela Postat 6 juni Men nya bönor är beställt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.