slejnard Postat 29 maj Dela Postat 29 maj 💤 sov gott 😴 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 maj Dela Postat 30 maj God morgon och kaffe på det. 🌞 ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 maj Dela Postat 30 maj Ja tack. Full kopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 maj Dela Postat 30 maj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 maj Dela Postat 30 maj ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 maj Dela Postat 30 maj He varmt. Är i biltvätten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 maj Dela Postat 30 maj Jag överlevde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 maj Dela Postat 30 maj Han kanske är lite kort, herr Bildt, men någon vätte är han väl ändå inte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 maj Trådstartare Dela Postat 30 maj (redigerat) Ang. det här med att Iran betalat vissa gäng[konstellationer] för att kasta bomb[er?] på Israels ambassad. Jag undrar hur många som gastar rakt ut i stugorna - AhAA! VAD VAR DET JAG SA!!!! En mer seriös fråga; kommer det här att innebära att [de] kriminell[a] gäng[en] blir terrorklassade och myndigheterna får mer befogenheter över resurserna nu (t ex polis och annan blåljusverksamhet)? Jag vet inte… Jo, jag vet en sak och det är att det känns klart olustigt och läskigt☹️ Redigerat 30 maj av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 maj Dela Postat 30 maj Det finns länder som vill oss ont! Baske mej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 maj Dela Postat 30 maj Till exempel... eeh...vahettere...... Gottland? Baske mej! VI borde bygga murar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 maj Dela Postat 30 maj #gräsmatteklippningspremiärföråretmedåkgräsklpparenvadroligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 maj Dela Postat 30 maj 2 timmar sedan sa CHAE: Ang. det här med att Iran betalat vissa gäng[konstellationer] för att kasta bomb[er?] på Israels ambassad. Jag undrar hur många som gastar rakt ut i stugorna - AhAA! VAD VAR DET JAG SA!!!! En mer seriös fråga; kommer det här att innebära att [de] kriminell[a] gäng[en] blir terrorklassade och myndigheterna får mer befogenheter över resurserna nu (t ex polis och annan blåljusverksamhet)? Jag vet inte… Jo, jag vet en sak och det är att det känns klart olustigt och läskigt☹️ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 maj Trådstartare Dela Postat 30 maj (redigerat) 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Heh… Trodde faktiskt att du skulle kontra med en rant från den där festliga apan men tji fick jag🤷🏻♂️ Redigerat 30 maj av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 maj Dela Postat 31 maj Morning farts unt KPD zuhfahren. Idag ska jag följa med en vän och fiska från båt. Kan bli varmt å vara ute på sjön denna dag. Vi hoppas på öring och röding. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 maj Dela Postat 31 maj Lycka till med fisket!!! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 31 maj Dela Postat 31 maj Fisa från båt. Hoppas på avföring. Jag läser konstigt ibland. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 maj Dela Postat 31 maj 1 timme sedan sa Fidden: Fisa från båt. Hoppas på avföring. Jag läser konstigt ibland. Hoppas verkligen inte jag blir bajsnödig i båten! 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 maj Dela Postat 31 maj 31 minuter sedan sa slejnard: Hoppas verkligen inte jag blir bajsnödig i båten! 😃 Kunde varit värre i så fall. Du OCH Pazo i samma båt! Två serieskitare till sjöss. Låter som en het uppföljare till "Ozthresan". 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 31 maj Dela Postat 31 maj Har sett att tubers spelar nåt fiskebåt-spel, så möjligheterna finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 maj Dela Postat 31 maj (redigerat) 4 timmar sedan sa Fidden: Har sett att tubers spelar nåt fiskebåt-spel, så möjligheterna finns. I det här fallet kunde man utveckla något spännande. "Sänka skit-Slej vs. Paz" Redigerat 31 maj av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 maj Dela Postat 31 maj Se även uppföljaren "Sinking Shits 2- The Floater" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 maj Dela Postat 31 maj Toalettrullen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 maj Dela Postat 31 maj 0 fesk! Trevlig tur ändå 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 juni Dela Postat 1 juni Har gått full CHAE och beställt mina första gitarrpedaler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juni Dela Postat 1 juni Coolt. Vad varte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 juni Dela Postat 1 juni En MXR carbon copy delay och en flamma drive. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juni Dela Postat 1 juni Blir kul kul kul experimentera med med med. Morn å KPD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 juni Dela Postat 1 juni De e de de e! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.