Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
On 2024-05-23 at 12:17 sa CHAE:

Hej @-k9- Hur är det med dig?

Trodde att jag var helt frisk från cancer igår men idag fick jag veta att jag ska röntgas och kollas igen pga av något värde som är högt. Men det betyder ju inget innan jag fått svar. Den som har lever får se... tihi.

Dela på andra sajter

Men tog årets första dopp idag. Blev att plumsa i saltplurret i Stockholms skärgård. Kallt men skönt som tusan. 

Fick evakuera en bål geting som var ovanligt stor ifrån polarns kåk med. Kändes som att den var närmare 5cm stor än de 3.5cm som en drottning av den arten brukar vara.

Dela på andra sajter

Jo det var en OK konsert. Inte ett band jag var jätte intresserad av att se egentligen. Men glad att jag gick ändå. 

Men restaurangerna på Grönan har ju blivit sunkiga ölhak nu mera. 

Dela på andra sajter

14 timmar sedan sa CHAE:

För att jag kunde…😎🖤

Kolla gärna posten i Storforum.

Ska lyssna när jag kommer hem igen. Fick åka till Kopparberg och tvätta samt lägga om ett sår på en skadad hund. 

Dela på andra sajter

54 minuter sedan sa -k9-:

[…] Fick åka till Kopparberg och tvätta samt lägga om ett sår på en skadad hund. 

Lille plutten🥺

Hoppas doggen mår bättre nu🤜🏼🤛🏻

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.