Neosus Postat 18 januari Dela Postat 18 januari Köpte mig en påse färdkost att ta med efter livets krokiga vägar.. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 januari Dela Postat 18 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 januari Dela Postat 18 januari Heliokopeter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 januari Dela Postat 18 januari Det var som 17. Sidan 17 av 17. Vad är oddsen liksom? En gång/år på sin höjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 januari Trådstartare Dela Postat 18 januari Ja, jag skyller på videovåldet!😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 januari Dela Postat 18 januari Slåss med en VHS kassett? ELLER?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 januari Dela Postat 18 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 januari Dela Postat 18 januari Så du tar det piano? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 januari Dela Postat 18 januari Helt rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 januari Dela Postat 18 januari NU är svensken på väg till jyyymden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 januari Dela Postat 19 januari 9 timmar sedan sa Neosus: Köpte mig en påse färdkost att ta med efter livets krokiga vägar.. Det var länge sedan vi pratade om osth. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 januari Dela Postat 19 januari 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Det var länge sedan vi pratade om osth. Det är ju ett känsligt ämne nu när all denna smältost hotar en liten isländsk idyll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 januari Dela Postat 19 januari 10 timmar sedan sa Neosus: NU är svensken på väg till jyyymden! På tiden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 januari Dela Postat 19 januari https://www.studio.se/forums/topic/119723-living-here-for-today/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 januari Dela Postat 19 januari Alice Teoderesco i KD ser ut som en kvinnlig Peter Pan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 januari Dela Postat 19 januari Pan Pizza! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 januari Trådstartare Dela Postat 19 januari Liten dagstur i skogen med gulashgryta och kaffe på det! Bai!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 januari Dela Postat 19 januari Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 januari Dela Postat 19 januari 23 minuter sedan sa CHAE: Liten dagstur i skogen med gulashgryta och kaffe på det! Bai!! Och så fick CHAE sin gulashgryta till slut. Hodiladi hodiladi hoppsan vilken dag Hodiladi hodiladi hoppsan, en så dag! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 januari Dela Postat 19 januari Det är honom jag vill ha! Vem? - han med gulaschen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 januari Trådstartare Dela Postat 19 januari 1 timme sedan sa slejnard: Det är honom jag vill ha! Vem? - han med mustaschen! Hm. 1 timme sedan sa Fidden: Och så fick CHAE sin gulashgryta till slut. Hodiladi hodiladi hoppsan vilken dag Hodiladi hodiladi hoppsan, en så dag! Indeed!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 januari Dela Postat 19 januari Jag har thordA:s trefika här. Kaffe å kamelbuhle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 januari Dela Postat 19 januari Jag tog ett par gifflar i hissen på väg upp till kontoret. Hissbullah. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 januari Dela Postat 19 januari Japan har landat på månen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 januari Dela Postat 19 januari Japan... Har dom skickat upp JAPAN? PÅ MÅNEN?? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 januari Dela Postat 19 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 januari Dela Postat 19 januari 9 timmar sedan sa Fidden: Det är ju ett känsligt ämne nu när all denna smältost hotar en liten isländsk idyll. Jag tänkte bli osteolog en gång i tiden men den drömmen sprack när jag fick reda på vad en sådan egentligen gör. Jeffligt missvisande yrkestitel if you ask me! Lite som urolog... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 januari Dela Postat 19 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 januari Dela Postat 19 januari Veldi bra tipps vaktis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 januari Dela Postat 19 januari 👇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.