slejnard Postat 20 maj Dela Postat 20 maj Undrar om den forne iraniern serveras kaffe te eller något annat där han är nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj Dela Postat 20 maj Helikoptern saknas fortfarande vad jag kan se. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj Dela Postat 20 maj 31 minuter sedan sa slejnard: Köffä Tänkte att du började skriva köttfärs, men inte hann klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 maj Trådstartare Dela Postat 20 maj 1 timme sedan sa slejnard: Undrar om den forne iraniern serveras kaffe te eller något annat där han är nu? Han får nog en låda krut. 47 minuter sedan sa Fidden: Helikoptern saknas fortfarande vad jag kan se. Men de hittade den ju… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj Dela Postat 20 maj 55 minuter sedan sa Fidden: Helikoptern saknas fortfarande vad jag kan se. Hur kan du se den om den saknas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj Dela Postat 20 maj 🌞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 maj Trådstartare Dela Postat 20 maj Tjiiitt @Fidden är fjärrskådare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 maj Dela Postat 20 maj Jag ser då ingenting så har jag ingenting sett! Serru! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj Dela Postat 20 maj 12 minuter sedan sa Dark Of Light: Hur kan du se den om den saknas? Lyft blicken, blindstyre. Ser du någon helikopter längst upp kanske? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj Dela Postat 20 maj 🌞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 maj Dela Postat 20 maj 4 timmar sedan sa Fidden: Tänkte att du började skriva köttfärs, men inte hann klart. ☕️ trött idag 😴 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 maj Trådstartare Dela Postat 20 maj Liten provpitch på det för att kontrollera att inget gått sönder och för att vädra ur efter vinterförvaring🤙🏼❤️ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 maj Dela Postat 20 maj Mysigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 maj Trådstartare Dela Postat 20 maj Indeed! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj Dela Postat 20 maj Tälth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 maj Trådstartare Dela Postat 20 maj (redigerat) Jag kan inte sluta lyssna om på SR’s sjukt välgjorda dokumentärer; just nu lyssnar jag på de om Tjörnbro-katastrofen och Militärligan. Redigerat 20 maj av CHAE 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj Dela Postat 20 maj (redigerat) 18 minuter sedan sa CHAE: Jag kan inte sluta lyssna om på SR’s sjukt välgjorde dokumentärer; just nu lyssnar jag på Tjörnbro-katastrofen och Militärligan. Javisst är de bra! Har nog lyssnat på allt som P3 Dok gett ut men det finns guldkorn på P1 & P2 sidan också. Just nu har jag fastnat i Tom Alandhs dokumentärer på SVT Play. Han har ju nyligen gått i pension men flertalet av hans filmer finns där. Diskbänksrealism de luxe, riktigt välgjort om "vanligt folk". Allt ifrån kronofogdar, ämnen som dödshjälp, eller om samhällets olycksbarn, knarkare, hemlösa mm. Man får sig en dos ödmjukhet. Redigerat 20 maj av Dark Of Light 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 maj Dela Postat 20 maj 2 timmar sedan sa CHAE: Liten provpitch på det för att kontrollera att inget gått sönder och för att vädra ur efter vinterförvaring🤙🏼❤️ Winterfarts må vädras! Fint tält 👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 maj Trådstartare Dela Postat 20 maj 1 timme sedan sa Dark Of Light: Tälth! Tälth indeed. Btw, nu har min Leatherman Response Rescue anlänt till Swärjeh från Soumi så jag bör kunna hämta den i morgon eller i övermorgon. The joy!🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 maj Dela Postat 20 maj Så här vart den då 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 maj Dela Postat 20 maj Sitter som ett SMÄKK! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 maj Dela Postat 21 maj Vagott! Thänks neo! 🎸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 maj Trådstartare Dela Postat 21 maj @Dark Of Light It has arrived!🤩 Det är inte en traumasax; den är ett statement!❤️ 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 maj Dela Postat 21 maj Där har du gjort ett klipp... 👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 maj Dela Postat 21 maj 6 minuter sedan sa CHAE: @Dark Of Light It has arrived!🤩 Det är inte en traumasax; den är ett statement!❤️ Gött! Använd den nu ett tag & samla tankarna. Skriv sedan ett omdöme. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 maj Dela Postat 21 maj 17 timmar sedan sa slejnard: Så här vart den då 😮 Gött tunggung! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 maj Trådstartare Dela Postat 21 maj 27 minuter sedan sa Dark Of Light: Gött! Använd den nu ett tag & samla tankarna. Skriv sedan ett omdöme. Will do🤙🏼🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 maj Dela Postat 21 maj Hemma! 🤚 ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 maj Dela Postat 21 maj Jag har mer öl i kylen än jag haft på flera år! 3 burkar 3,5%. It's gonna be a mayhem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.