CHAE Postat 16 maj Trådstartare Postat 16 maj 3 timmar sedan sa Micke H: ❤️ Tja, vad gör jag? Just nu planerar jag och sambon för vårt bröllop. 🙂 Så det är lite kul, om än stressigt. xD Oj!!! Grattis som fan!❤️
Dark Of Light Postat 16 maj Postat 16 maj Nekrorobotar... Det är det nya nu. Man får träffa sina döda anhöriga i AI form... Necrorobot är annars ett bra bandnamn. Necrobot kanske?
Fidden Postat 16 maj Postat 16 maj 3 timmar sedan sa Neosus: Vad heter blåmes på engelska? Det spelar väl för i helvete ingen roll! Talgoxar däremot. Det är grejer det.
slejnard Postat 16 maj Postat 16 maj 34 minuter sedan sa Fidden: It's a variety of tits, I tell you Var? 👀
Naymari Postat 16 maj Postat 16 maj 57 minutes ago, Fidden said: Det spelar väl för i helvete ingen roll! Talgoxar däremot. Det är grejer det. 48 minutes ago, Fidden said: It's a variety of tits, I tell you Hellre en stor än en blå är vad du säger, ja?
Dark Of Light Postat 17 maj Postat 17 maj 5 timmar sedan sa Fidden: It's a variety of tits, I tell you Låter som en slogan för en badstrand. 1
slejnard Postat 17 maj Postat 17 maj 35 minuter sedan sa Neosus: Snyggt SleJ! Jag får lite (sol)Sting vibbar av låten! Tack neosnus. Kanske är lite känsla av ska på vissa delar. Kul att höra ✌🏻
Fidden Postat 17 maj Postat 17 maj 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Låter som en slogan för en badstrand. DU kan va en slogan för en badstrand 😡
Neosus Postat 17 maj Postat 17 maj 4 timmar sedan sa slejnard: Tack neosnus. Kanske är lite känsla av ska på vissa delar. Kul att höra ✌🏻 Ja kanske lite Ska där i! Ska tänka på saken! 👍 😄 Snyggt! 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.