Dark Of Light Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Se där en heliokopeter 😃. morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Gig om 20! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Gig gakk bra. Ubbe gästade på Cajon och sång med den äran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Såg att det finns trummor till war pigs på youtube 😃👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 maj Trådstartare Dela Postat 14 maj 15 minuter sedan sa slejnard: Såg att det finns trummor till war pigs på youtube 😃👍 Hur ska du få dem därifrån?!?😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 maj Dela Postat 14 maj S☀️L!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 maj Dela Postat 14 maj 16 minuter sedan sa slejnard: Såg att det finns trummor till war pigs på youtube 😃👍 Just nu sa CHAE: Hur ska du få dem därifrån?!?😱 Vem är War Pigs? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj Dela Postat 14 maj 16 minuter sedan sa slejnard: Såg att det finns trummor till war pigs på youtube 😃👍 Menar du expansion till ezx eller menar du midispår eller menar du båda eller menar du bara en ren wavefil eller menar du alltmöjligt gott! Menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj Dela Postat 14 maj (redigerat) Nej NU steker jag på bullköttar! Och makaruner! Heda! Redigerat 14 maj av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 maj Dela Postat 14 maj 39 minuter sedan sa CHAE: Hur ska du få dem därifrån?!?😱 Ska nog gå ordna. Bara en hängpuka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 maj Dela Postat 14 maj 38 minuter sedan sa Neosus: Menar du expansion till ezx eller menar du midispår eller menar du båda eller menar du bara en ren wavefil eller menar du alltmöjligt gott! Menar du? Finns lite av varje. Tar nog wavefilen om jag orkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Coolt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Du steker alltså makaruner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Nä dom kokar jag i vatten! Makarunerna alltså! Inte jag! JAG står bredvid och kokar! I vatten! Eller alltså vatten som är i pannan! På spisen! Eller alltså jag står INTE på spisen utan makarunerna. Eller alltså.. ÄH! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 maj Dela Postat 14 maj 25 minuter sedan sa Neosus: Coolt! 👍 Tror det kan bli bra. Men man ska ha tid å! I helgen blir det premiärtur med husvagnen till Sikfors så det är mycket som ska donas med den å! Åsså är det krattning å ved å! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Det låter trevligt! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 maj Dela Postat 14 maj 1 timme sedan sa slejnard: Tror det kan bli bra. Men man ska ha tid å! I helgen blir det premiärtur med husvagnen till Sikfors så det är mycket som ska donas med den å! Åsså är det krattning å ved å! Du krattar alltså ved? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Kan vi avskaffa björkar? Nu börjar det bli ganska pissjobbigt faktiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 maj Dela Postat 14 maj 24 minuter sedan sa Naymari: Kan vi avskaffa björkar? Nu börjar det bli ganska pissjobbigt faktiskt Nä bästa veden ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 maj Dela Postat 14 maj (redigerat) Fick för någon vecka sedan för mig att det vore najs att hoppa runt i lägenheten och spela gitarr utan att snubbla på sladden... Så jag beställde en Harley Benton airborn pro och lite kabelgrejer i lösvikt. Tänkte ju ha transmittern på axelremmen, så jag behövde löda ihop en kort sladd mellan den och gitarren. På typ 95e försöket fick jag till en kabel som inte snodde halva volymen, jag måste vara historiens sämsta lödare. Men nu till det som jag inte hade räknat med. Min gitarr har alltid varit lite noisy. Troligen bristfällig skärmning från fabrik. Men eftersom jag nu inte har direktkontakt med något uttag, så är allt sånt borta! Så det var ju kul. Hade inte tänkt spela in trådlöst, men det kanske man skulle börja med. Redigerat 14 maj av Fidden 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 maj Dela Postat 14 maj Dock glömde jag äta... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 maj Trådstartare Dela Postat 14 maj @Dark Of Light Det bidde en Leatherman Raptor Rescue!🥳 Bara sådär! Kollegan nere på akuten har en sådan så jag fick kolla in den. Han sa att den klipper allt; från vanligt tyg till läder till gips😱 Helt otroligt! Återkommer med recension när den landat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 maj Dela Postat 15 maj (redigerat) Bra att den är färgkodad så man vet vilket hål tummen ska in i. Man kan komma på många skämt av den där kommentaren... Redigerat 15 maj av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 maj Trådstartare Dela Postat 15 maj 🥁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 maj Dela Postat 15 maj 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.