Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa Neosus: Nä ska man kolla reprisen? Hur ska den sluta!? Jag vet, Schweiz vinner schlagern och DoL får ytterligare en PT!? Näeh, helt onaturligt ju... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Det torde vara en symbolisk seger också; icke-binär och dä. Kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Hur ska den sluta!? Jag vet, Schweiz vinner schlagern och DoL får ytterligare en PT!? Näeh, helt onaturligt ju... Business as usual... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Det torde vara en symbolisk seger också; DoL får ytterligare en PT. Kul! Tack så jätte mycket!!!! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Näh... Nu skiter vi i det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Yep! Goder fnatten på eder alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Ja gonatt, nu har vi sidor så det räcker långt in i juni. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Jupp nu skiter vi i det här! Gott sällskap och sköna garv! G’natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj 23 minuter sedan sa Fidden: Ja han är fin vår dol Jag vill bara säga att det är inte många trådar som har den tjänsten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 maj Dela Postat 12 maj (redigerat) I drömmen hade jag tappat bort min telefon och gick bananas över det. Då kom jag på att jag ju lagt den bredvid sängen, så jag förmådde mig själv att vakna och hämta den där. Scenen där jag låg i sängen med telefonen i hand och insåg att drömmen och alla i den nu var borta för alltid var hjärtskärande. Redigerat 12 maj av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 maj Dela Postat 12 maj By the way, vi missade en grej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 maj Dela Postat 12 maj 5 timmar sedan sa Neosus: Den gick sönder! Inget undgår gud såklart. Kanske bara var jag som missade det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 maj Dela Postat 12 maj Skön kappläsning. Så Schweiz vann alltså. Kul. morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 maj Dela Postat 12 maj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 maj Dela Postat 12 maj ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 maj Dela Postat 12 maj 🌞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 maj Dela Postat 12 maj ☁️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 maj Trådstartare Dela Postat 12 maj ☀️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 maj Dela Postat 12 maj Soligt, molnigt och bananigt väder, uppfattat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 maj Trådstartare Dela Postat 12 maj (redigerat) @Dark Of Light Satt och kikade näramre på ARC:en. Synnerligen kompetent även om jag själv aldrig skulle panga ut med den summan. Intressant med bits-delen där och bladet ser ut (åtminstone på papperet) jävligt slick ut🤙🏼 Vad jag däremot såg i deras shop var deras Raptor Response och den skulle jag vilja ha! Inte så fasligt superjättedyr heller👍🏼 Redigerat 12 maj av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 maj Trådstartare Dela Postat 12 maj 3 minuter sedan sa CHAE: @Dark Of Light Satt och kikade näramre på ARC:en. Synnerligen kompetent även om jag själv aldrig skulle panga ut med den summan. Intressant med bits-delen där och bladet ser ut (åtminstone på papperet) jävligt slick ut🤙🏼 Vad jag däremot såg i deras shop var deras Raptor Response och den skulle jag vilja ha! Inte så fasligt superjättedyr heller👍🏼 Heeey, de har en MOLLE-kompatibel hållare till den också! Full pott. I’m so getting this🤙🏼 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 maj Dela Postat 12 maj De e de! Micke å Molle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 maj Trådstartare Dela Postat 12 maj 🤦🏻♂️🤣😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 maj Trådstartare Dela Postat 12 maj (redigerat) Fan, Malta ser ju jävligt skönt ut att vandra på🤔 Redigerat 12 maj av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 maj Dela Postat 12 maj Hehe vart en slakt av war pigs. Fick inte till det riktigt med ”spelade trummor”. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 maj Dela Postat 12 maj Takten- var katten har jag lagt den 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 maj Trådstartare Dela Postat 12 maj 38 minuter sedan sa slejnard: Hehe vart en slakt av war pigs. Fick inte till det riktigt med ”spelade trummor”. 38 minuter sedan sa slejnard: Takten- var katten har jag lagt den 😂 Ånyo; rekommenderar det här tjommen👍🏼 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 maj Dela Postat 12 maj 17 minutes ago, CHAE said: Ånyo; rekommenderar det här tjommen👍🏼 Är det trummisen till Finlands esc-bidrag? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.