Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj SWÄITS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj JAAAAAA!!!!!! Hurra!!!!! OB-PARABOLEN!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Men framför allt, titta på min PT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj 🇨🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Grattis som inni hela HELLSKOTTA!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Kul för dem!!❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Smaken är som baken. Svårt att tävla i musik, men detta var inte min favorit. Om jag nu hade någon. Gratis Schweiz ändå!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Tänk om h*n glömmer bort texten nu??!!🫣🫣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj 1 minut sedan sa Dark Of Light: Men framför allt, titta på min PT! 1 minut sedan sa Neosus: Grattis som inni hela HELLSKOTTA!! Just nu sa CHAE: Kul för dig!!❤️ Tack, tack så jätte mycket!!! TACK!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Tänk om DoL glömmer bort kontexten nu??!!🫣🫣 Nej då, jag har fötterna på jorden. Än en gång Tack!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Käften DoL😆😆🤣🤣😂❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Jag blir fan lite rörd på riktigt över den här genuina personen🥹 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Jag blir fan lite rörd på riktigt över den här genuina personen🥹 Tack så jättemycket!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Ja han är fin vår dol 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Nä nu lyssnar vi på OB-parabolen, okej🇨🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj Dela Postat 11 maj MEN VAR ÄR PARABOLEN? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj I mitt tycke rätt så otippad seger där för Swäits, helt klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj Dela Postat 11 maj 😄 Är det NU alla springer och köper en parabol? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa Fidden: MEN VAR ÄR PARABOLEN? Nåja, tampongen är ju där iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Jag har 375 st i garaget... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa Neosus: 😄 Är det NU alla springer och köper en DoL action figur? Tack så jä... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Det är ju cazzi opeias peelinghandske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa Neosus: Jag har 375 st i garaget... Tack så j... äh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj (redigerat) Just nu sa Fidden: Det är ju cazzi opeias peelinghandske Ja visst fan! D e ju d d e!!!! Den ska ju han inte ha i muttan! Redigerat 11 maj av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Den gick sönder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Ingen uppges ha blivit skadad En dog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Just nu sa Fidden: Ingen uppges ha blivit skadad En dol 🥹🤣 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj 2 minuter sedan sa Neosus: Den gick sönder! Hade jag fått en krona för varje gång jag hört det där... "Aktivisten Greta Thunberg, som är en av alla demonstranter utanför Malmö arena, har förts bort av polis två gånger. Första gången strax innan klockan nio och den andra gången ungefär en timme senare." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Nä ska man kolla reprisen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.