Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa Neosus: Skämten håller sig flytande iallafall.. 😄 Jag gör mitt bästa. (En hemlis, det är jag som skriver allt Slejs stand-up material)
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Det här med Schweiz är helt obegripligt. Is it though?
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa CHAE: Mycket hippie-snack från länderna Yo, duuude. I can´relate to what you are.... kinda´h sayn´, just say´n.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Tänk om någon skulle överlista delayet och svara i förtid liksom.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 6 minuter sedan sa CHAE: OB-parabolen ser ut att kunna ta hem det här You don´t say...
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Inte den blekaste. Å andra sidan har jag inte känt igen de flesta som dyker upp och röstar.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa Fidden: Snart kommer folkets röst och vänder på hela skiten Känns lite så ja. Men räcker det?
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj 2 minuter sedan sa Fidden: Snart kommer folkets röst och vänder på hela skiten Det ska väl ändå mycket till?
Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Det ska väl ändå mycket till? Ja schweiz känns klara
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Märk väl. Finland ligger NÄST sist! Men allra sist kommer Nederländerna😁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.