CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Latency ånyo… vafan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa Neosus: Skämten håller sig flytande iallafall.. 😄 Jag gör mitt bästa. (En hemlis, det är jag som skriver allt Slejs stand-up material) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Sarkasm från Italien? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Mycket hippie-snack från länderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Det här med Schweiz är helt obegripligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Det här med Schweiz är helt obegripligt. Is it though? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Det blir aldrig som man har tänkt sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj 1 minut sedan sa CHAE: Mycket hippie-snack från länderna Yo, duuude. I can´relate to what you are.... kinda´h sayn´, just say´n. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Is it though? Bara OBegripligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Tack, jag vet. I´m on a ro.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj ... ll here. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Tänk om någon skulle överlista delayet och svara i förtid liksom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj HAHAHAHAHAAA!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj 6 minuter sedan sa CHAE: OB-parabolen ser ut att kunna ta hem det här You don´t say... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Vem är den irländske gubbjäveln? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Kul för Schweiz ändå😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Inte den blekaste. Å andra sidan har jag inte känt igen de flesta som dyker upp och röstar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Varför buar man ut Cypern? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Snart kommer folkets röst och vänder på hela skiten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj Dela Postat 11 maj DET undrar jag oxå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Varför buar man ut Cypern? Gav de Israel poäng? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj Dela Postat 11 maj NInja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Har det någonsin varit riktigt såhär extremt med 12:orna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj 1 minut sedan sa Fidden: Snart kommer folkets röst och vänder på hela skiten Känns lite så ja. Men räcker det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj ”ett redigt kalas” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj 2 minuter sedan sa Fidden: Snart kommer folkets röst och vänder på hela skiten Det ska väl ändå mycket till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Jag kommer ihåg parabolen och tampongen men inte låten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Märk väl. Finland ligger NÄST sist! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj Dela Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Det ska väl ändå mycket till? Ja schweiz känns klara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Dela Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Märk väl. Finland ligger NÄST sist! Men allra sist kommer Nederländerna😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.