Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj De gillar inte quisslingar i Norge. Men Tyskland, såklart. Allt hänger ihop.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Nu blev han lite gladare fransosen Dü mena kladare?
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Men vad i..? Var den där tampongkillen verkligen så bra? Ptja, energi har h*n iaf
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Estonia ligger fortfarande i botten. Jag kan knappt bärga mig... Too soon again (jag vet inte hur många Estonia skämt jag har i mig)
Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa CHAE: Nu kuppade de igen Jag har missat alla kupper....
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj 1 minut sedan sa Dark Of Light: Men vad i..? Var den där tampongkillen verkligen så bra? (Dessutom gillade jag ref:en)
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Handhjärtan & rymdkramar Låter som Di Levas nya skiva...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Låter som Di Levas nya skiva... Yes!
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Jag vill tacka min mamma, mina grannar, jag vill rädda alla kattungar, sälar om det finns skäl till det och själ...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Är det nu Carola får feeling och kuppar in sig medelst blomkrukor? 1
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Från botten ger de sin röst till toppen. Det är nog allt material jag har om Estonia...
Neosus Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa Dark Of Light: Från botten ger de sin röst till toppen. Det är nog allt material jag har om Estonia... Skämten håller sig flytande iallafall.. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.