CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj (redigerat) ”Waterloo”-debaclet med de där tre D-kändisarna kommer att gå till historien som ett stort misstag🤦🏻♂️ Redigerat 11 maj av CHAE
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 2 minuter sedan sa CHAE: Något som dock är kul att det är mer etno-grejer efter ett antal år av eurodisco. På gott och ont givetvis (hej Irland!) men det är ball att man framhäver sina länders ursprung. Förutom Österrike då. Väldigt suggestivt här av Loreen.
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Jag trodde att mina lurar glitchade tills jag kom på att det ska vara så i låten…🤦🏻♂️ #gubbe
Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj Jag tror det är live och jag tror den där mojängen som ska rätta toner är felinställd
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa Fidden: Jag tror det är live och jag tror den där mojängen som ska rätta toner är felinställd Det var väldigt effektfullt. Bokstavligt talat.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Så... blir det en "rättvis rätt låt vann" vinst eller något mer politiskt motiverat?
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj (redigerat) Ja jaa vad är väl en bal på slottet Redigerat 11 maj av CHAE
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa Fidden: Plot twist, finland är ethno Han kunde gott visat ställverket på riktigt.
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Fidden: Plot twist, finland är ethno Finland är mycket. Ethno är inget av det.
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj (redigerat) Är det nu de i green room ska kuppa in något budskap?! Redigerat 11 maj av CHAE
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj (redigerat) Petra har större pattar än Åkerman. Det är ALLT jag har att säga om det. Redigerat 11 maj av Dark Of Light
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Icke binära OB-parabolen!! Fan i mig vad det här blir spännande
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.