Neosus Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa Neosus: Den här kommer nog sist! Eller långt ner iallafall!
Neosus Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa Dark Of Light: Ska inte skryta men jag har gjort sådär med micken vid några gig också. Effektfullt dock. Coolt! 👍
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj E-Type vibbar liksom och det var den sista låten inom tävlan.
Neosus Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa Neosus: Eller långt ner iallafall! Eller långt upp!
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj 1 minut sedan sa Fidden: Var det en våtmark som tog den? Jupp
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Undrar vad det var som hände? Kupp som inte fick hamna i bild? - Du kuppar ur bild, Kaj!!!
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Litauen, icke-binära parabol-killen och Frankrikes superledsna artist.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Det här ÄR så svår tippat. Det var enklare på Loreens tid då minsann var det bättre för det var bättre förr för...
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Österrrike, Israel och Norge. Men fan vet.... och då borde jag ju veta?
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Det skulle inte förvåna mig om just Israel tar hem det bara för att, liksom.
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj (redigerat) Herrejevvlar vilken antiklimax. Vem fan bryr sig om Alcazar längre?!?! Redigerat 11 maj av CHAE
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Det skulle inte förvåna mig om just Israel tar hem det bara för att, liksom. Imagine the mayhem!
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Herejevvlar vilken antiklimax. Vem fan bryr sig om Alcazar längre?!?! Många artister som egentligen skulle framträtt har bestämt sig för att det inte är politiskt korrekt. Så nu är det ett gäng extra insatta figurer som framträder, precis som vid semin. Herreys liksom...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj 1 minut sedan sa Dark Of Light: Imagine the mayhem! Helst inte. Det kan sluta hur som helst.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.