Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa Dark Of Light: Sparka igång Slovenien nu så vi kan komma förbi och fram! Sparka? Nä nu blir det varning och omedelbar hemgång för din del! Detta tolereras ICKE!
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj 1 minut sedan sa Fidden: Sparka? Nä nu blir det varning och omedelbar hemgång för din del! Detta tolereras ICKE! FUCK THE EBU!!!
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Kroatien, nästa. De kopierar finska Käärijä grejen, ni kommer ihåg den med CHAE, CHAE, CHAE låten? Det blir (bra?) röj men räcker det ända fram?
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Inverterad Hitlerhälsning!! Ja, ett tema ikväll som sagt. Georgien nästa då? Så mycket eld att Gene Simmons blir avundsjuk. Men inget berör.
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj (redigerat) HOLYYYYY SHIIIIT!!!🔥 Redigerat 11 maj av CHAE
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Frankrike nästa. De bjuder på myyyycket känsla och en sångare bra tryck i pipan. Låten i sig är en ganska "gammaldags" ballad i sammanhanget. Bra men inte mycket mer säger jag.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa Neosus: Hon har br...röst iallafall! Du har också läst mina kommentarer från semin.
Neosus Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Du har också läst mina kommentarer från semin. En bild som fastnade på näthinnan!
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa Neosus: Ett bröst som fastnade på näthinnan! Indeed.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Ska inte skryta men jag har gjort sådär med micken vid några gig också. Effektfullt dock.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Österrike nu dåh! Anderz Wrethov, ”Joker” Thörnfeldt ligger bakom den här. Den har en otroligt "lätt fastnande" ramtadadadidam refräng och snygga hip moves. En av de favorit tippade låtarna här ikväll också. Vad säger ni då!?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.