Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
3 minuter sedan sa slejnard:

Har ollon också sett hört jamuriwuai

3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Vad hette han och vem fan är ollon?

2 minuter sedan sa slejnard:

Jamurikkusii

2 minuter sedan sa CHAE:

Takdans

Nej, nej nej...

• Haha 1
Annons
Postat

”Vargskinn” och ”rävhona”

Postat

CHAE! Paus just nu så nu tar vi något helt annat.

Jag köpte Leathermans nyaste kombotång, Leatherman ARC. Kul grej. Jag har en del sedan tidigare. En Leatherman  Surge en riktig tungviktare, en Gerber MP 600, skräp säger jag och en Victorinox SwissTool Spirit MXBS i blånerat utförande.

Postat
Just nu sa Fidden:

Våra grannar i ÖST?

Visst sa hon det???!!!

Postat
Just nu sa Dark Of Light:

CHAE! Paus just nu så nu tar vi något helt annat.

Jag köpte Leathermans nyaste kombotång, Leatherman ARC. Kul grej. Jag har en del sedan tidigare. En Leatherman  Surge en riktig tungviktare, en Gerber MP 600, skräp säger jag och en Victorinox SwissTool Spirit MXBS i blånerat utförande.

Åååh fan!!! Tjusigt!❤️

Har själv enbart en Gerber Leatherman.

Postat
Just nu sa slejnard:

Norge var ju bra på riktigt. Annorlunda! Suggestivt 

Just nu sa Neosus:

Bland dom bättre!

Faktiskt! Bra på ett annorlunda OCH bra sätt!

Postat
1 minut sedan sa Dark Of Light:

En... Gerber Leatherman? 

Nejje jag blev så imponerad att jag skrev fel; Leatherman Wingman, menar jag

Postat

Trodde inte att Norge skulle imponera!

Postat

"Eden Golans stylist utkastad från arenan

Under lördagens genrep inför final av Eurovision song contest ska representanter från Grekland, Irland och Schweiz ha råkat i bråk med israeliska Eden Golans stylist Itay Bezaleli – som sedan kastades ut från Malmö Arena, skriver Ynet. I ett nu raderat inlägg på sociala medier säger Bezaleli filmade artisterna när den grekiska artisten skrek ”Filma inte!” och visade fulfinger åt stylisten. Därefter tvingades han lämna arenan. "

Öhh..?

Postat

Italiens låt är icke bra. Rörigt som fan😡

Postat
1 minut sedan sa CHAE:

Nejje jag blev så imponerad att jag skrev fel; Leatherman Wingman, menar jag

Ok, då är jag med broder! 😁

Postat
Just nu sa CHAE:

Italiens låt är icke bra. Rörigt som fan😡

Men hon sjöng Calzone 

Postat
1 minut sedan sa Dark Of Light:

"Eden Golans stylist utkastad från arenan

Under lördagens genrep inför final av Eurovision song contest ska representanter från Grekland, Irland och Schweiz ha råkat i bråk med israeliska Eden Golans stylist Itay Bezaleli – som sedan kastades ut från Malmö Arena, skriver Ynet. I ett nu raderat inlägg på sociala medier säger Bezaleli filmade artisterna när den grekiska artisten skrek ”Filma inte!” och visade fulfinger åt stylisten. Därefter tvingades han lämna arenan. "

Öhh..?

Helvete vad rörigt! Stylisten filmade, någon pekade finger och stylisten åker ut?

Postat
2 minuter sedan sa CHAE:

Trodde inte att Norge skulle imponera!

Den där är bra på så många nivåer. Den är VÄLDIGT norsk om du förstår. Inte bara en låt utan en låt med en viss nationell identitet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.