Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa slejnard: Inte jag heller. Israel bäst hittills. Bra låt ja, men det kommer några till som kan tävla om segern.
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Irlands sångerska ser ut som någon ur Pans Labyrith. Imponerar icke.
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj 1 minut sedan sa Dark Of Light: Här kommer min tös Mamma?😳
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Irlands sångerska ser ut som någon ur Pans Labyrith. Imponerar icke. …och låten är inget vidare.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Ja, det är ett under att Irland lyckades rösta fram det här. Jag vet inte vad jag ska säga... Just nu sa CHAE: Mamma?😳 Mer som en dotter i så fall. Hon HAR en sjudjävla(!) pipa dock även om låten i sig suger.
slejnard Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: …och låten är inget vidare. Påminner om industrimetal utan metal.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Mycket eld i år. Just nu sa Dark Of Light: Och hud faktiskt... Också det lite tyskt tema nu när jag tänker efter. 1
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Blue man group!!! Du HAR tjuvläst mello kommentatorerna från semifinalen! BUSTED! 😆
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Du HAR tjuvläst mello kommentatorerna från semifinalen! BUSTED! 😆 😆😎
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Grekland brukar väl leverera? Fetaosth och rövsex, ja. Men det här... ja, vad säger du?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.