CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Karin Falck malfunktion. Men jävlar vad hon skötte det snyggt
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa Fidden: Palliativ pausunderhållning Indeed. Borde varit i programmets slutskede för bästa effekt dock.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Slampan från Spanien. Låter som någon film jag borde recensera.
Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Är inte Malta med längre? :sad face: Division 2, medelhavet
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj För nytillkomna tittare kan jag berätta att Zorra betyder just slampa.
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Slampan från Spanien. Låter som någon film jag borde recensera. Hellre det än ”Transvestiten från Tammerfors”
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: För nytillkomna tittare kan jag berätta att Zorra betyder just slampa. ”Rävhona” sa de…😎
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj De där manliga dansarna känns ytterst tveksamma. Borde uppträtt i det tyska dunklet förut...
slejnard Postat 11 maj Postat 11 maj 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Slampan från Spanien. Låter som någon film jag borde recensera. Lät inte så bra!
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: De där manliga dansarna känns ytterst tveksamma. Borde uppträtt i det tyska dunklet förut... Du skulle må då va?
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: ”Rävhona” sa de…😎 Du menar rövhona. Har många betydelser verkar det som.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa slejnard: Lät inte så bra! 2 minuter sedan sa CHAE: Hellre det än ”Transvestiten från Tammerfors” Ja, ungefär så.
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Återigen; jag har varken hört eller sett låtarna innan. Det känns spännande!
slejnard Postat 11 maj Postat 11 maj Louice for till andra tvn . Måttligt intresserad! Estland!!! NEJ!!!!!
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Återigen; jag har varken hört eller sett låtarna innan. Det känns spännande! Återigen kan jag påminna om den nya kommentators tjänsten här i tråden som...
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj (redigerat) 1 minut sedan sa Fidden: Är detta ett dolt politiskt budskap? De sjöng ”drikku” nyss. De rappar om Gotland således. Ett statement. Redigerat 11 maj av CHAE
slejnard Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa CHAE: Återigen; jag har varken hört eller sett låtarna innan. Det känns spännande! Inte jag heller. Israel bäst hittills.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Oj vad dåligt Väldigt många bidrag lägger sig i den kategorin faktiskt i år. Så mycket "tokroligheter" istället för något med klass. Finland i år är också ett sådant exempel bland andra. 1
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj (redigerat) 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Återigen kan jag påminna om den nya kommentators tjänsten här i tråden som... Nänänä, jag kör min egen grej😆😎 Redigerat 11 maj av CHAE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.