Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 2 minuter sedan sa Neosus: Är det inte färdigt snart? Är det något du fått höra ofta? 2
Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Vafan, Västervik finns inte med på röstningstavlan!😡 De hänger väl knappt ens kvar i hockeyallsvenskan längre?
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Utan att inte ens hört något bidrag säger jag Armenien.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Sverige kommer hamna någonstans runt topp 5, skulle jag tippa. Segern är så svår att sia om.
Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj Säga vad man vill om margarin och perkulator, men det är en bra öppningslåt på spektaklet.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 2 minuter sedan sa Fidden: Heil Jerry 1 minut sedan sa CHAE: Marschtakt minsann! Allt hänger ihop! 1
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa CHAE: Vad rappade hon om…? Den där Hala Jerry tror jag.
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj 1 minut sedan sa Dark Of Light: Den där Hala Jerry tror jag. Nakendans av och för män i dunkel belysning. 1
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Just nu sa Fidden: HJÄLP DET BRINNER VA! Vi tänker leva la vida. Sen får det bli va det blir va! Ren poesi. Va.
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Vi följer temat med herrefolket! Känns bra att det är konsekvent!
CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj Just nu sa Dark Of Light: Han säger sig vara always on the run. Jag är skeptisk... Från kalorierna.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Som extranummer önskar jag mig Kikki kastandes ut Falukorvar från scen. Skulle det vara för mycket begärt?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.