slejnard Postat 13 januari Dela Postat 13 januari 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 januari Dela Postat 13 januari 🤣 Sådärja! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 januari Dela Postat 13 januari 😃👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari Dela Postat 14 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 januari Dela Postat 14 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 januari Dela Postat 14 januari ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 14 januari Dela Postat 14 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 januari Dela Postat 14 januari ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 januari Dela Postat 14 januari Nyskottad! -14 ute! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari Dela Postat 14 januari Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 januari Trådstartare Dela Postat 14 januari Det skulle bli kallare igen sägs det. Underställ på m a o. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari Dela Postat 14 januari 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 januari Dela Postat 14 januari Äjlijen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 januari Dela Postat 14 januari Nu e d älg igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 januari Dela Postat 14 januari Snöns brödraskap- Netflix. 5/5! Handlar om flygplansolyckan där i Anderna med rugbylaget från Uruguay. Har filmatiserats förr- Alive. Mycket bra stark film! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari Dela Postat 14 januari Kanske kollar på den när jag tittat färdigt på Island. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 januari Dela Postat 14 januari Kan dröja ett tag. Såg att de sänder slowtv därifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari Dela Postat 15 januari 13 timmar sedan sa slejnard: Snöns brödraskap- Netflix. 5/5! Handlar om flygplansolyckan där i Anderna med rugbylaget från Uruguay. Har filmatiserats förr- Alive. Mycket bra stark film! Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari Dela Postat 15 januari Schuuu , eller ja jag vet inte om det är gott? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari Dela Postat 15 januari Gud såg att det vagott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 januari Trådstartare Dela Postat 15 januari 9 minuter sedan sa Fidden: Grahn såg att det vagott. Fixade det där åt dig. You’re welcome😌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari Dela Postat 15 januari Ja och då måste det ju vara vagott!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari Dela Postat 15 januari 3 minuter sedan sa CHAE: Fixade det där åt dig. You’re welcome😌 Gudh har många namn. Ibland går han till ICA som en vanlig man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari Dela Postat 15 januari 6 minuter sedan sa CHAE: Fixade det där åt dig. You’re welcome😌 Tack Mr Obvious Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari Dela Postat 15 januari 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari Dela Postat 15 januari Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari Dela Postat 15 januari Det blir så lätt en glitch i matrixen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari Dela Postat 15 januari 2 timmar sedan sa Neosus: Vagott! Min spådom slog in. /Saida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari Dela Postat 15 januari Såg filmen Snöns Brödraskap nu också. Bra film. Alive har jag sett också men det var bra länge sedan. Kan inte ha gjort något större avtryck i mig eftersom jag knappt minns den. Men i denna film finns några minnesvärda ögonblick. Det mest imponerande var den dåliga skäggväxten hos en del av de unga männen. Efter en månad skulle de alla behöva se ut som en röv med tänder istället för nyrakade. En annan sak som var minst lika imponerande var den där evighets Zippotändaren som helt enkelt bara fungerade i iskyla trots idogt användande. Nåväl, enough jokes... Det mest imponerande var dock de verklighetens olycksoffer som överlevde. Helt osannolikt egentligen att det gick. En gripande händelse. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 januari Trådstartare Dela Postat 15 januari 15 minuter sedan sa Dark Of Light: Såg filmen Snöns Brödraskap nu också. Bra film. Alive har jag sett också men det var bra länge sedan. Kan inte ha gjort något större avtryck i mig eftersom jag knappt minns den. Men i denna film finns några minnesvärda ögonblick. Det mest imponerande var den dåliga skäggväxten hos en del av de unga männen. Efter en månad skulle de alla behöva se ut som en röv med tänder istället för nyrakade. En annan sak som var minst lika imponerande var den där evighets Zippotändaren som helt enkelt bara fungerade i iskyla trots idogt användande. Nåväl, enough jokes... Det mest imponerande var dock de verklighetens olycksoffer som överlevde. Helt osannolikt egentligen att det gick. En gripande händelse. Bra spanat, käre DoL. (Har inte sett Netflix-grejen men Alive rankar jag högt). Själva historien i sig är helt och hållet mirakulös och otrolig gripande. Att, som djupt religösa, resa sig och leva vidare med vetskapen vad de gjort för att överleva och snubbla vidare i livet med både survivor's guilt och svår PTSD är i alla bemärkelser en helt galen bedrift. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.