CHAE Postat 11 maj Trådstartare Postat 11 maj 56 minuter sedan sa Fidden: Ja vem vet. Allt kanske är en avledningsmanöver. Från vaddå? Norrskenet???
slejnard Postat 11 maj Postat 11 maj Finnen sa: har ni sett röven? Näää sa svensken . Jag bor i din röv sa finnen till norsken. En finne i röven konstaterade svensken.
slejnard Postat 11 maj Postat 11 maj Jag lejde de tre nordborna men finnen envisades med att kasta sig själv i röven på de andra två. Så han fick avsked.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 40 minuter sedan sa slejnard: Nu är fjolårets ved inkastad i boden. Tråkigt jobb men. Vad tycker Boden borna om det då? 46 minuter sedan sa slejnard: Finnen sa: har ni sett röven? Näää sa svensken . Jag bor i din röv sa finnen till norsken. En finne i röven konstaterade svensken. 38 minuter sedan sa slejnard: Jag lejde de tre nordborna men finnen envisades med att kasta sig själv i röven på de andra två. Så han fick avsked. Du har inga skämt om araber? Romer? Samer? Eller andra minoriteter? Ja, bara för balansens skull... Apropå avsked, Jools från Nederländerna fick ju dra men nu börjar Irland krångla. Det här hela har blivit så politiskt färgat att det har fått en riktigt fadd smak. Sign of the times I guess...
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Nu är jag ingen melloexpert men man undrar ju om det någonsin tidigare varit så här politiserat kring tävlingarna tidigare? Nu är det ju inte bara utanför med folk som protesterar utan även bland artisterna som Saade eller alla dessa andra uttryck som kommit.
slejnard Postat 11 maj Postat 11 maj Ja det ÄR en massa jidder! Då skulle ni hört om letten esten å finnenZzz …
Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj Det var ju en del kontroverser med Ryssland och Ukraina. Jamalas vinst bland annat. Men då var ju alla på Ukrainas sida. Nu är det mer laddat.
Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj Det var snöflingan. Plus att han uttalat sig politiskt får man väl anta.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Svårkontrollerat för mello ledningen kan jag anta också. Nåja. Politik har ju en förmåga att nästla sig in överallt. Idrott eller kulturella evenemang ger ju den en scen, en röst och uppmärksamhet.
Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj Israel borde inte varit med. Man kunde ju räkna ut med lilltån att det skulle bli kaos. Kan slå vad om att vi inte ens sett det värsta än. Det hade ju såklart blivit knas om EBU uteslutit dem. Israel borde avstått självmant. Men det är en för viktig propaganda-kanal att avstå såklart.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj Absolut, så är det ju. Man kan ju givetvis tycka vad man vill om situationen men den är svårhanterlig för EBU. Musik ska förena vill de (i alla fall utåt) men i realiteten blir det mest ett gigantiskt clusterfuck. 21 minuter sedan sa Fidden: Kan slå vad om att vi inte ens sett det värsta än. Lite så känns det ja. Tittar man på eventet ikväll så blir det mest för att se om/vad som komma skall. Låtarna har vi ju hört och nu det är ju en mindre att hålla ordning på... än så länge...
Naymari Postat 11 maj Postat 11 maj 18 hours ago, CHAE said: Meanwhile på Solen… Helt plötsligt fanns det en förklaring till att lampor och grejer spökade igår! Hur missade jag denna nyheten
Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj 1 minut sedan sa Naymari: Helt plötsligt fanns det en förklaring till att lampor och grejer spökade igår! Hur missade jag denna nyheten Det kan nog svaja fortfarande. Kartan är så röd att man inte ser Sverige.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 2 minuter sedan sa Naymari: Helt plötsligt fanns det en förklaring till att lampor och grejer spökade igår! Hur missade jag denna nyheten Du får helt enkelt läsa Längstah oftare!
Naymari Postat 11 maj Postat 11 maj Just now, Fidden said: Det kan nog svaja fortfarande. Kartan är så röd att man inte ser Sverige. Jikes! borde kanske inte dölja alla notiser från Omni…
Fidden Postat 11 maj Postat 11 maj I min iver att hitta en vettig livestream från Malmö råkade jag halka in på ett pågående möte på Jehovas i Malmö och dubblade för några sekunder antalet tittare.
Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 23 minuter sedan sa Fidden: Och nu sitter de där i chocken. "Vi hade en tittare!" Kors i taket moment..? 1
slejnard Postat 11 maj Postat 11 maj Ni kanske å vill provremixa? Remakea? https://www.dropbox.com/scl/fo/9p2qo9pgfxy1foecoxn3q/ANIQ3TwaqzhstYaPdkKxkWI?rlkey=5royi6p6xw3iypau1hmys3u5e&dl=0
slejnard Postat 11 maj Postat 11 maj Åsså var de dansken britten å fidden… har ni nå wienerbrön frågade fidden. Ja hvergang svarade britten. DÅ tittade dansken britten i ögonen och sa … det där var ju min replik.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.