CHAE Postat 9 maj Trådstartare Postat 9 maj (redigerat) 9 minuter sedan sa Dark Of Light: Förra årets bidrag från Finland juh! Jaså jaha… Jomen dåså. 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, nu skiter vi i det här. Tack för referat. Jag garvade så jag grät till slut😂 Redigerat 9 maj av CHAE
CHAE Postat 9 maj Trådstartare Postat 9 maj RIP Peter Pluntky😢 Fan, det är snart bara Keith Richards kvar av de sanna rockstjärnorna☹️ Iofs tror jag att Keith har varit död i säkert 15 år men att de elchockar honom tillbaka då och då när det vankas Stones-turné så…
slejnard Postat 10 maj Postat 10 maj Tack för all kappläsning. Det var kul! 🤩 RIP PP. Visst var det han leksaksmannen i Antikrundan? morn å KPD
slejnard Postat 10 maj Postat 10 maj Idag ska återstoden av fjolårets ved kastas in i vedboden. Får hjälp av en vän. Tråkigt jobb men. Veden värmer många gånger sägs det, innan den hanterats klart. KPD?!
CHAE Postat 10 maj Trådstartare Postat 10 maj 3 minuter sedan sa Fidden: Är det annandag flygfärs idag? Nej, det är Andra Syndfällighetsdagen efter Jul. Det vet ju alla!🙄🤦🏻♂️
Dark Of Light Postat 10 maj Postat 10 maj 2 timmar sedan sa Fidden: Tack för feedbacken guys ❤️ :wub: Ja, precis! Var tacksamma, det är få trådar som har sådan här service! 1
slejnard Postat 10 maj Postat 10 maj 5 timmar sedan sa Fidden: Tack för vedbacken guys ❤️ :wub: Tack själv. Vi fortsätter imorgon. 3
CHAE Postat 10 maj Trådstartare Postat 10 maj Slej leverar komik på hög nivå så här en fredag. Starkt!!!
CHAE Postat 10 maj Trådstartare Postat 10 maj 39 minuter sedan sa Fidden: Ja där var han på hugget …till skillnad från regnbågsforellerna han försöker fiska upp då och då va?
Dark Of Light Postat 10 maj Postat 10 maj Ni såg vad jag gjorde där va? Inte för att jag brädade hans skämt, det vore ju träligt.
Fidden Postat 10 maj Postat 10 maj 1 timme sedan sa slejnard: Ibland griljerar jag 😃 Ja, snart är det jul! 1
Fidden Postat 10 maj Postat 10 maj 1 timme sedan sa slejnard: Kom just på att jag inte har Viaplay 😅 Har ni inte tv6 där uppe?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.