Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj San Marino. En dagis version av Irlands bidrag med Tim Burton estetik...
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Georgien. Alla ska utnyttja den där stora led-skärmen till att kasta eld mm. Lite tjatigt, lite som när varenda naturprogram eller You Tubare gör drönaröverflygningar i alla inslag. Låten? Den har jag redan glömt.
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Just nu sa Fidden: Dessa strippdansbreak... Ja, de också! Tjatigt....
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Belgien. Majonnäs på pommes, strössel på smörgåsar och barn i källare. Många mickar för surround upplevelsen. Hade Adele gjort den här hade den dugt som Bondlåt.
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Estland. Nu blev det sådär tokroligt igen... Det värsta är att sådant här kan räcka långt...
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Italien. Samma kläd designer till de flesta nummer ser jag... Just nu sa Fidden: Faktiskt lite likt Frankrikes låt Ja.
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Nederländerna. Axelvadd de-luxe bonanza. Eurotechno skoj spex men med allvarligt ämne sägs det. Ja, märkligt många svaga bidrag denna omgång...
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Österrrikes, Israels och Norges är de enda bidrag som jag ens kommer ihåg.
Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj 1 minut sedan sa Dark Of Light: Österrrikes, Israels och Norges är de enda bidrag som jag ens kommer ihåg. Jag minns Tjeckien och tyvärr Estland också.
Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj Kunde de inte gjort ett medley med lite kortare delar av låtarna? Så hade man sluppit stå ut med Perrelli så länge.
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj Ja, det var ett kul mellannummer som flickan sa. Trots Perelli där...
CHAE Postat 9 maj Trådstartare Postat 9 maj 8 minuter sedan sa Dark Of Light: CHAE, CHAE, CHAE, CHAE,! Vafan…?
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj 3 minuter sedan sa CHAE: Vafan…? Förra årets bidrag från Finland juh!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.